Hrvatski Metro ostvario 1,7 milijardi kuna prometa

Autor: Darko Bičak , 23. ožujak 2006. u 06:30

Prošlogodišnji je promet devet posto veći od onoga u 2004. godini, a ove godine Metro Cash&Carry otvorit će šesti centar

Metro Cash&Carry – MCC Hrvatska u poslovnoj je 2005. godini ostvario 1,66 milijardi kuna prometa, što je porast od 9,2 posto u odnosu na godinu prije, izvijestili su iz te tvrtke. Metro Hrvatska je dio međunarodnoga primarno veleprodajnog lanca Metro Cash&Carry u sklopu međunarodnoga koncerna Metro AG. Sjedište koncerna je u Düsseldorfu u Njemačkoj, a osnovan je 1996. godine kao rezultat spajanja tvrtki Metro Cash & Carry, Kaufhof Holding AG i Asko Deutsches Kaufhaus AG. Metro je jedan od vodećih veleprodajnih lanaca prisutan u 28 zemalja svijeta te s više od 500 veletrgovina. U Hrvatskoj je Metro Cash&Carry lani proširio poslovanje na Dalmaciju gdje je otvaranjem veleprodajnih centara u Splitu i Zadru zaposleno 450 osoba. Poslovni bi rezultati sigurno bili još bolji da nije krajem prošle godine došlo do jednomjesečnog zatvaranja dalmatinskih Metro centara od nadležnih inspekcija zbog utvrđenih nepravilnosti. Predsjednik Uprave Damir Firšt najavljuje za ovu godinu otvaranje još jednog centra, zapošljavanje najmanje 250 osoba, čime bi ukupan broj zaposlenih u Metrou iznosio gotovo 1600. Metro Cash&Carry Hrvatska zapošljava 1300 djelatnika u pet veleprodajnih centara, i to Zagreb Jankomir, Zagreb Sesvete, Rijeka, Zadar i Split. Rekordne rezultate, navodi se u priopćenju, ostvario je i cijeli sustav Metro Cash&Carry, koji je lani ostvario 28 milijardi eura prometa, što je povećanje od 6,2 posto u odnosu na godinu prije. Dobit koncerna prije kamata i poreza povećana je za više od pet posto i prvi put premašila milijardu eura. Istodobno je njemačka Metro Grupa, koju osim Metro Cach&Carrya čine još četiri trgovačka lanca, ostvarila tijekom 2005. promet u iznosu od 55,7 milijardi eura. Poslovanje kompanije izvan Njemačke ima udjel od 80 posto u ukupnom prometu za 2005. godinu. Mreža veleprodajnih centara MCC u prošloj je godini povećana za 40, pa ih je tako sada ukupno 544 u 28 zemalja s 90.500 zaposlenih. Najjači rast je postignut u istočnoj Europi gdje je također ostvaren najveći broj novootvorenih centara, njih 22 – posljednji u Srbiji. Osim Europe naglasak je stavljen i na ekspanziju u Rusiju i Aziju gdje je planiran ulazak na pakistansko tržište krajem 2006. ili početkom 2007. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close