Čak 90% otpada Lidl ponovno iskoristi

FOTO: DAVORIN VIŠNJIĆ/PIXSELL FOTO: DAVORIN VIŠNJIĆ/PIXSELL

Intenzivno radimo i na smanjenju štetnih utjecaja na okoliš, a cilj nam je do 2025. smanjiti upotrebu plastike u ambalažama naše privatne robne marke za 20%.

Lidl Hrvatska prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj koji je predstavio izvještaj održivosti, nazvao ga je ‘Na putu prema sutra’. Izvještaj je obuhvatio ključne teme, od zaštite okoliša i energetske učinkovitosti do društvenog angažmana i inicijativa do brige o zaposlenicima.

Izvještaj o održivosti Lidl će izdavati svake dvije godine. “Surađujemo s više od 200 domaćih dobavljača među kojima je 60 manjih OPG-ova čime podupiremo lokalno gospodarstvo i jačamo male proizvođače, a svi naši dobavljači voća i povrća imaju certfikat Global G.A.P.

Intenzivno radimo i na smanjenju štetnih utjecaja na okoliš, a cilj nam je do 2025. smanjiti upotrebu plastike u ambalažama naše privatne robne marke za 20%.

Čak 90% otpada nastalog u našim procesima iskoristimo kao daljnje sirovine”, kaže Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!