Brodotrogir dogovorio posao vrijedan 30 milijuna dolara, mogućnost dodatnog zapošljavanja

Autor: Poslovni.hr , 16. studeni 2016. u 11:18
Foto: Miranda Cikotić / Pixsell

Brodotrogir u svom brodogradilištu dovršava gradnju prvog od dva broda iz ove serije za istog naručitelja, Novogradnju 329.

Brodotrogir je zaključio ugovor za dovršenje gradnje drugog tankera za prijevoz IMO II kemijskih i naftnih proizvoda od 45,000 metričkih tona za tvrtku VITERLEF MANAGEMENT LTD, Novogradnju 339.

Trup broda izgrađen je prije desetak godina u brodogradilištu na sjeveru Ruske Federacije za norveškog naručitelja, jednog od najvećih vlasnika kemijskih tankera na svijetu, prema projektu naručitelja prema kome su građeni drugi brodovi u njegovoj floti. Trup broda građen je prema svim  pravilima međunarodnih legislativnih tijela i klasifikacijskog društva koje je nadziralo gradnju broda. Sadašnji vlasnik otkupio je od brodogradilišta brod u postojećem stanju. Trup je djelomično opremljen, tako da su glavni pogonski stroj i neke druge stavke opreme već ugrađeni u brod, dok će se brod u potpunosti opremiti i osposobiti za plovidbu i eksploataciju u Brodotrogirovom brodogradilištu Hrvatska Brodogradnja Trogir.

Brodotrogir u svom brodogradilištu dovršava gradnju prvog od dva broda iz ove serije za istog naručitelja, Novogradnju 329.

Vrijednost ugovora iznosi oko USD 30 milijuna, od čega dio otpada na materijal koga isporučuje naručitelj. Gradnja i opremanje trajat će narednih 9,5 mjeseci. Opremanjem ovoga broda, uz Novogradnju 329, koja je u završnoj fazi, te jednog artičkog tankera-ledolomca, kapaciteti brodogradilišta u potpunosti su popunjeni, s mogućnostima dodatnog zapošljavanja kao i osiguranja poslova za druge tvrtke u Hrvatskoj koje se bave brodograđevnom djelatnošću.

Također, u Brodotrogiru je obavljeno porinuće i primopredaja broda za nautički turizam, radnog naziva Novogradnja 338 za tvrtku SUNSET CRUISING iz Splita. Brod dug 36,15m i širok 8,02 m izgrađen je pod nadzorom Hrvatskog registra brodova prema pravilima i propisima za putničke brodove.

Gradnja broda realizirana je u okviru Vladinog Programa obnove putničke i izletničke flote za hrvatske private brodare – male poduzetnike čiji su ciljevi razvoj malog poduzetništva na obali i otocima, razvoj turizma kroz organizirane jednodnevne izlete i višednevna krstarenja.

Baka Ksenija Pivčević bila je kuma broda, a njezini unuci braća Marko Lakić i Pave Lacić, vlasnici broda, bili su vidno zadovoljni realizacijom projekta i općenito postignutim poslovnim rezultatima.

Komentirajte prvi

New Report

Close