Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Atlantic Grupa ulazi u strateško partnerstvo s Vivasom i Dariom Šimićem, evo što će time dobiti

Autor: Poslovni.hr/H
20. prosinac 2019. u 15:29
Podijeli članak —
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Atlantic Grupa je u petak izvijestila da je ušla u strateško partnerstvo s mrežom Vivas kafića, koja okuplja gotovo 300 ugostiteljskih objekata, a tim će partnerstvom, kako navode iz Atlantica, značajno osnažiti poslovanje u segmentu espresso kave, gdje će kroz novu suradnju ostvariti dodatnih osam milijuna kuna prihoda od prodaje.

Partnerstvo s Vivas kafićima i Dariom Šimićem, koji je razvio uspješan poslovni model u ovom segmentu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic Grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva, navode iz Atlantica.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Novi glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi Mate Štetić napominje kako je Atlantic Grupa s približno 24 tisuće tona godišnje vodeći regionalni proizvođač kave.

Partnerstvo s Vivas kafićima i Dariom Šimićem, koji je razvio uspješan poslovni model u ovom segmentu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic Grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva, navode iz Atlantica.

Novi glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi Mate Štetić napominje kako je Atlantic Grupa s približno 24 tisuće tona godišnje vodeći regionalni proizvođač kave.

Lider su, kako navodi, i na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, igrač broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffè te ambiciozni izazivač na hrvatskom tržištu, gdje je od Atlanticove akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećan s 4 na današnjih 15,5 posto.

"Kava je s udjelom od gotovo 21 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu budućeg razvoja poslovanja“, kazao je Štetić.

Strategija Atlantic Grupe predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području jugoistoka Europe te dodatno osnaživanje potrošačkog iskustva u ovoj kategoriji, ali i kategorijama delikatesnih namaza, flipsa, čokolade i bezalkoholnih napitaka voćnog okusa.

Poseban je strateški naglasak, a to se odnosi osobito na kavu, jačanje konzumacije Atlanticovih brendova izvan kućanstva, gdje se značajan doprinos očekuje od strateške suradnje s Vivas kafićima na hrvatskom tržištu, navodi se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr/H
20. prosinac 2019. u 15:29
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close