Solinski AD Plastik unatoč blagom rastu prihoda ostvario je gotovo 40 posto veću neto dobit u prvom polugodištu.
Poslovni prihodi proizvođača plastičnih dijelova za automobilsku industriju pod utjecajem tečaja porasli su ograničenih 3,7 posto dosegnuvši 531,3 milijuna kuna, dok je neto dobit rasla 38,3 posto na 38,9 milijuna kuna. Iz tvrtke ističu da je "viša dobit rezultat nižih troškova financiranja, prije svega kamata na kredite i pada visine obveza za zajmove na čemu se intenzivno radilo posljednje dvije godine".
EBITDA, dobit prije kamata, poreza i amortizacije iznosi 85,4 milijuna kuna, gotovo 14 posto više nego lani. Negativni utjecaj na prihode imalo je jačanje kune u odnosu na euro u ovoj godini, za razliku od ruske rublje unatoč njezinu slabljenju u posljednja dva mjeseca zbog nižih cijena nafte.
Na tržištima EU i Srbije prihodi su stagnirali s ostvarenih 391 milijun kuna. Rusko tržište pak, donijelo je AD Plastiku 18,8 posto više prihoda, oko 140 milijuna kuna, što je više od četvrtine ukupnih poslovnih prihoda. To ukazuje na stabilizaciju ruskoga tržišta i naznake njegovog oporavka, budući da je samo u lipnju tamošnja prodaja automobila porasla 15 posto, poručuju u AD Plastiku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu