Tri naše godine

Autor: Veljko Barbieri , 11. veljača 2015. u 22:00
Veljko Barbieri

Zadaća koju je žiri Gastrofeja imao kroz tri sezone nije bila laka jer su svi finalisti najbolje što nudi ugostiteljska scena.

Već tri godine probrani članovi žirija Gastrofeja pod vodstvom Poslovnog dnevnika, ove godine uz svesrdnu pomoć PBZ Carda i American Expressa, Belja i Volkswagena, pa povremeno sudjelovanje Triglav osiguranja i Porsche Croatije, putuju Hrvatskom u potrazi za najboljim poslovnim restoranima i ugostiteljskim objektima u kojima se prožima tradicijska atmosfera s urbanom uljuđenošću, gastronomija sa zahtjevima poslovnih susreta, uživanje u ponudi s ostvarivanjem poslovne suradnje.

Naravno da takva zadaća nije bila nimalo laka budući da su svi izabrani restorani i seoska domaćinstva doista ono najbolje što nudi ugostiteljska scena u Hrvatskoj. Počeli smo u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske. Sve poznatijem na europskoj turističkoj, kulturnoj, poslovnoj, ali i gastronomskoj sceni. Od 10 izabranih restorana bilo je mjesta samo za jednog pobjednika, a svi su ostali kandidati po propozicijama osvojili drugo mjesto. Jer sama činjenica da su među izabranima bila je dovoljna garanciju za njihovu kvalitetu. Slično je bilo i druge godine, kada se 12 najboljih nadmetalo za novu zagrebačku poslovno gastronomsku krunu, dok je preostalih 20 doslovce iz svih krajeva i regija Lijepe naše, od Baranje do Konavala, također vodilo neizvjesnu bitku sve do posljednjeg trenutka. I opet smo bili uvjerenja da smo izabrali najbolje ocjenjujući ugođaj, funkcionalnost ali i hranu koja se mjerila sa razinom tih malih gastronomsko poslovnih hramova.

Treću godinu obilježilo je putovanje kroz seoska domaćinstva u Hrvatskoj, putovanje kroz vrijeme, autohtone i prirodnim putem uzgojene namirnice koje se sve teže nađu na našim stolovima, mir i opuštanje u pomalo arhaičnom ambijentu, uz vrhunske temeljne jelovnike i jela koja odišu izvornošću i baštinom. No ispod svoje idilične i umirujuće, gotovo nostalgične scenografije, suvremeni poslovni svijet koji im dolazi u pohode, prepoznao je u seoskim domaćinstvima istinski temelj za nadgradnju i potaknuo dinamiku suvremenosti u do tada usporenom ambijentu. Nakon opsežnog glasovanja,  čitatelji Poslovnog dnevnika, suradnici PBZ-a i zaljubljenici u ovaj vid ponude, elektronskim su putem izabrali osam najboljih, među kojima je, nakon novog gastro putovanja po našim regijama i pokrajinama, naš stručni žiri opet morao izdvojiti najboljeg.

U vrlo tijesnoj ponekad i mrtvoj utrci, i treće godine držimo da smo svojim procjenama zadovoljili visoke standarde koje zahtjeva ovaj u svijetu sve nazočniji način afirmiranja stalne kakvoće hrane i usluga u nimalo lakoj zadaći da ih poveže i uskladi sa pravilima poslovnog svijeta. Držimo da smo i u tome uspjeli i kroz ove tri godine dočarali istinsku lepezu raznolikosti i vrijednosti na hrvatskoj ugostiteljsko poslovnoj sceni. U nadi da će ova karavana i sljedećih godina afirmirati prvake hrvatskog ugostiteljstva, gastronomije i enologije, zahvaljujemo svim dosadašnjih sudionicima. Pokazali su da su doista prave perjanice onoga što nudi naša ugostiteljska scena, što će reći najbolji od najboljeg.

Komentirajte prvi

New Report

Close