Princeza Kate postaje Mida novog doba

Autor: Tomislav Pili , 05. ožujak 2015. u 22:01
Kate Middleton, supruga britanskog princa Williama

Priznavši da koristi njihovu četku, Kate je proizvođaču donijela oko 1,3 mil. $ u manje od godine dana.

Možda toga nije i posve svjesna, no Kate Middleton, supruga britanskog princa Williama što joj je donijelo titulu vojvotkinje, ima zlatan marketinški dodir.

Što znači kad se proizvod, pa bio i obična četka za kosu, poveže sa slavnom osobom poput nje pokazuje primjer Tangle Teezera, najprodavanijeg britanskog proizvoda na Alibabinoj platformi Tmall. Te četke za kosu, koje je, kako je priznala, koristi i atraktivna vojvotkinja od Cambridgea počele su se na Tmallu prodavati u svibnju, a dosada su prodane u 70.000 komada. Pomnoži li se to s cijenom između 18 i 24 dolara za komad, princeza Kate je tvrtki donijela između 1,3 i 1,7 milijuna dolara u manje od godine dana.

Kineski kupci očito su fascinirani činjenicom da Kate svoje uvojke raščešljava Tangle Teezerom, pa su četke zasjele na prvo mjesto proizvoda s najbržim rastom na Tmallu u prošloj godini. Možda opet zbog princeze, ali i ostali britanski brendovi na Alibabinoj platformi, a kojih je trenutno 130, bilježe snažan rast prodaje na godišnjoj razini od 94 posto. No, Tangle Teezer četke samo su posljednji primjer marketinškog utjecaja Kate Middleton. Tijekom lanjske australske turneje kraljevskog para, Kate se tri puta pojavila u različitim nijansama žute haljine. Nakon povratka u Veliku Britaniju, eBay je izvijestio da bilježi 95-postotni rast prodaje žutih haljina. 

Komentirajte prvi

New Report

Close