Na gastro promociji u Münchenu 12 tvrtki

Autor: Marija Crnjak , 20. svibanj 2018. u 21:59
Foto: PD

Promocija hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia-vina mosaica održana je tijekom vikenda.

Promocija hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia-vina mosaica održana je tijekom vikenda u središtu Münchena u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.

Njemačkom i bavarskom tržištu predstavilo se 12 hrvatskih tvrtki, Aura Delikatessen, Baba delicije-Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac-Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi, dok su se u gastro kući kuhala tradicionalna jela.

"Hrvatska eno-gastronomija na najbolji način predstavlja našu tradiciju, pa su autohtoni okusi i njihova promocija ključni korak u približavanju turističke ponude stranim tržištima.

To posebice vrijedi za Njemačku, jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg ostvarujemo gotovo 3 milijuna dolazaka," izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Komentirajte prvi

New Report

Close