Ljepota ima puno definicija

AFTER 5 29.8.2011. 22:00 Majda Žujo (VLM)

Nova glavna direktorica L'Oreala Adria Brigitte Streller cijeni ljepotu, vrijedne i kreativne ljude. Veseli je što radi u branši koja im u tome pomaže

Brigitte Streller je prije nepuna dva mjeseca postala nova glavna direktorica L'Oreala Adria koji uključuje i hrvatsku regiju. Ova rođena Austrijanka čitavu je karijeru posvetila L'Orealu, a uz tržište Adria postala je direktorica i L'Oreala Slovenija, dok je već sedam godina na čelu kompanija u Srbiji i Bugarskoj. Zamijenivši dosadašnjega direktora Julia Quirogu, Streller je postala prva žena na čelu kompanije L'Oreal Adria, a njezina je zadaća pripremiti kompaniju za nove izazove i nastaviti uspješno voditi L'Orealov tim. Više od 22 godine ljepota joj je dio profesije, ali iako smatra da je izgled vrlo važan, najvažnije joj je da se dobro osjeća u svojoj koži. “Sretna sam što radim u industriji koja stvara proizvode za sve - muškarce i žene, mlade i stare, i koji ih čine ljepšima i jača njihovo samopouzdanje”, kaže Streller.

Mislite li da lijepa i njegovana žena u biznisu ima više šanse za uspjeh nego ona koja ne mari za svoj izgled?
Naravno, ali nikako ne zato što je kao lijepa i njegovana žena privlačnija muškarcima. Poslužit ću se riječima Aimee Mullins s obzirom na to da njezine riječi imaju veće značenje: ‘Ljepota nije plitka, ona može biti sredstvo samopotvrđivanja, pravi pokazatelj osobnosti i samopouzdanja.’ U poslu kao i u životu to su važni preduvjeti za uspjeh i zadovoljstvo. Međutim, postoji milijun različitih načina definiranja ljepote - ne govorim ovdje samo o “klasičnom” modelu ljepote.

Prva ste žena koja je došla na čelo L'Oreala Adria. Kako to?
L'Oreal Adria je mlada tvrtka, sljedeće godine slavimo deseti rođendan. Ja sam tek treći glavni direktor te prva žena na tom položaju. Ali to je čista slučajnost. Spol doista ne igra ulogu pri odabiru čelnika. Na primjer, ja sam bila prva glavna direktorica i za L'Oreal u Srbiji i za L'Oreal u Bugarskoj. Osim toga izvršni odbor grupe L'Oreal ima tri žene, što je rekord u poslovnom svijetu. Ponosna sam što radim u tvrtki koja doista naglašava važnost različitosti te ih poštuje. Pod tim ne mislim samo u smislu spola, već i u svim drugim aspektima. Da ilustriram: čak i u našem lokalnom timu imamo zaposlenike deset različitih nacionalnosti! Uvjereni smo da nas to čini boljima ljudima, ali i u poslovanju.

Kako ste se u ova dva mjeseca snašli na novoj poziciji direktorice L'Oreala Adria?
To mi je bio velik izazov, no tim L'Oreala Adria mi je doista velika potpora. Svatko od njih je stručnjak u svojem području, odlično poznaju tržište i nisam mogla poželjeti bolju potporu.

I prije nego što ste postali direktorica kompanije L'Oreal Adria, uspješno ste upravljali L'Orealom u Srbiji i Bugarskoj. Koliko su ta tržišta slična hrvatskom, a koliko različita?
Svaka država ima svoje posebnosti, no europski potrošači su zapravo međusobno vrlo slični. Globalni trendovi su vidljivi svugdje, ali ako pak pogledate specifično našu regiju, možemo slobodno reći kako naši potrošači cijene ljepotu i kvalitetne brendove. Mogla bi ih usporediti s Talijanima ili Španjolcima.

Jeste li i prije nego što ste postali direktorica L'Oreala Adria dolazili u Hrvatsku?
Da. I poslovno, ali i na odmor. Mnoge svoje godišnje odmore provela sam putujući hrvatskom obalom, a Zagreb sam posjetila poslovno nekoliko puta kako bih podijelila svoja iskustva s kolegama.

Što vam je prva asocijacija na našu zemlju?
Vrijedni i kreativni ljudi L'Oreala Adria! Druga pomisao je prekrasno hrvatsko more.

Što mislite o Hrvaticama i Hrvatima kao potrošačima kozmetičkih proizvoda?
Cijene ljepotu, cijene kvalitetne brendove, a žene uistinu drže do svojeg izgleda - to možete vidjeti kada prošećete ulicama.

Mislite li da mogu parirati profinjenom pariškom šiku?
Da, svakako.

Kakva su vam bila dosadašnja poslovna iskustva s Hrvatskom?
Smatram da su hrvatski poslovni ljudi iznimno profesionalni, ali istodobno srdačni i prijateljski raspoloženi.

Koja biste iskustva s ostalih tržišta voljeli prenijeti i u regiju Adria?
Snažno vjerujem u razmjenu iskustava - od dobrih marketinških ideja preko kreativnih oglasa do kvalitetnih promotivnh materijala… Za mene je važnija razmjena znanja i iskustava od pukog prijenosa informacija.

Budući da istodobno upravljate četirima tržištima, gdje sada živite?
Kao glavna direktorica četiriju kompanija volim reći da sam zapravo stanovnica svijeta. Želim i moram kontinuirano biti prisutna lokalno, posjećivati trgovine, uživo razgovarati s ljudima, osjetiti kulturu i cjelokupno okružje u kojem razvijamo posao i upravo stoga svakog mjeseca živim na relaciji Zagreb - Ljubljana - Beograd - Sarajevo - Sofija - Beč.

Često se selite i putujete. Jeste li se naviknuli na takav tempo života? Što vam najteže pada?
Volim dinamiku! Ovo je moj životni stil već gotovo petnaest godina i doista uživam u njemu - nije najudobniji, ali je izazovan, a ja volim izazove. Volim biti aktivna što je više moguće. Ipak moram priznati da mi u ovom stilu života najteže pada odvojenost od obitelji i to što ih ne mogu vidjeti koliko bih željela.

A što vam najviše nedostaje iz rodne Austrije?
Obitelj.

Možete li usporediti život u Austriji sa životom u Parizu pa onda i sa životom u Hrvatskoj?
Svaki grad ima svoj jedinstveni karakter, svoje prednosti i nedostatke. Ipak preferiram manje gradove jer trebam svjež zrak i mnogo zelenih površina.

Gdje najčešće provodite odmor? Postoji li neko mjesto na kojem biste ga voljeli provesti?
Kao i sve u životu, i odmor nastojim provoditi što aktivnije. Ljeti je moja najdraža aktivnost ronjenje, dok se zimi odlučujem za skijanje. Moram priznati da sam sretna što odmor mogu provoditi gdje želim i kako želim.

Mnoge poznate osobe postale su L'Orealova zaštitna lica. Koga biste u Hrvatskoj voljeli vidjeti u svojoj kampanji?
Doista ne mogu reći, ne bi bilo pošteno. Imate mnogo izvanrednih ljudi, a svaki naš brend ima vlastiti smjer kada je riječ o biranju ambasadora. Među našim posljednjim ambasadorima su na primjer Aimee Mullins i Hugh Laurie za L'Oreal Paris, Megan Fox za Giorgio Armani… - sve izvanredni ljudi, ali ipak vrlo različiti.

Znam da ste tek došli na mjesto direktorice L'Oreala Adria, ali koji vam je sljedeći cilj u karijeri?
Još ne gledam tako daleko u budućnost - mogu reći da sam tek počela raditi na ovoj poziciji i da je moj sljedeći cilj u karijeri biti uspješna direktorica L'Oreala Adria, voditi ovu već uspješnu kompaniju prema još većem uspjehu. Ali naučila sam tijekom svoje karijere da ako vjerujem u sebe i ostanem iskrena, sve ostalo će doći samo po sebi.

Na što ste najviše ponosni u životu?
Ponosna sam na jako puno stvari, ne mogu istaknuti samo jednu.

Imate li uzora?
Ne, ne mogu reći da imam uzor, ali divim se nekoliko uspješnih poslovnih muškaraca i žena te također mnogim drugim ljudima koje sam imala priliku upoznati.

  1. Ključne riječi
  2. L'Oreal Adria
  3. Brigitte Streller

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh