Dobro je poznato da su se zbog negativnih statusa na Facebooku i Twitteru dobivali otkazi, ali prema posljednjem slučaju, čini se da objave na društvenim mrežama mogu snositi posljedice i na putovanjima.
Kako prenosi Yahoo, upravo to se dogodilo jednoj američkoj obitelji u zračnoj luci u Denveru kada je otac nezadovoljan činjenicom da djeci nije dozvoljeno brzo ukrcavanje objavio na Twitteru: "Najnepristojniji službenik u Denveru. Kimberly S, izlaz 39, nesretan @ SWA". Nakon objave, tim Southwest Airlinesa zadužen za društvene mreže obavijestio je posadu zrakoplova o ovom činu označivši ga kao prijetnju sigurnosti.
Prije polijetanja, obitelj je izbačena iz aviona, no nakon što je nezadovoljni otac uklonio svoj tvit, nastavili su put Minneapolisa. Dok traje istraga o slučaju, Southwestern Airlines uputio je službenu ispriku obitelji iz Detroita kao i vaučere od 50 dolara za sljedeće letove koje su glavni akteri ove priče glatko odbili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu