FOTO: Predstavljeno prvo hrvatsko proteinsko pivo

Autor: Poslovni.hr , 19. lipanj 2018. u 11:57
FOTO: Press

Četiri nova crafta iz linije 5th Element predstavljena su jučer na beer tasting eventu u zagrebačkom restoranu Batak Grill – STOUT 4.2., BONNER, VOODOO i PROTEIN piva.

I ovi su noviteti izašli  iz radionice poznatog majstora pivara i velikog promotora domaće craft scene Kreše Marića. Brend Peti element rođen je 2014. kao doprinos Pivovare Daruvar rastućoj hrvatskoj craft sceni. 

Veliku pozornost javnosti već u prvim danima nakon svog izlaska privuklo je prvo hrvatsko proteinsko pivo Peti element PROTEIN BEER. Svaka boca ovog piva sadrži 5-7g Whey proteina (protein sirutke), a dolazi kao nefiltrirano pivo što mu daje izvrstan izvor prirodnog B vitamina iz pivskog kvasca. S manjim postotkom alkohola od 4,5% idealan je kao osvježenje za sve rekreativce i sportaše koji vole uživati u pivu. 

Još jedan novitet iz radionice Kreše Marića jest i BONNER – tradicionalna proizvodnja piva u Pivovari Daruvar još od 1840. godine uvijek je bila temeljena na češkim korijenima proizvodnje svijetlog lager piva. Nadopunjujući liniju Petog elementa još jednim pivom, Pivovara Daruvar vratila se svojim korijenima proizvodnjom najomiljenijeg pivskog stila – svijetlog, dugo odležanog i ugodno ohmeljenog piva sa češkim štihom – BOHEMIAN PILSNERA.

Osim ova dva svijetla i laka piva javnosti su predstavljena i dva tamna.

STOUT 4.2. pivo izrazito je crne boje koje u potpunosti naglašava dubinu zemlje iz koje ječam preuzima svoje arome. Karakterizira ga intenzivna aroma kave i crne čokolade koju nakon ispijanja upotpunjuju gorčina hmelja i aroma cikorije. Povećani sadržaj alkohola ovog FOREIGN EXTRA STOUTA dobro je balansiran sa sladnim aromama i čini ovo pivo okrepljujućim, osobito kada se dijeli.

Za kraj tu je VOODOO, po stilu to je Wooden Aged Fes – naglašena aroma kave i crne čokolade koja proizlazi iz visokog udjela prženih sladova te dugotrajnog odležavanja na drvenim strugotinama francuskog hrasta čini ovo pivo toliko posebnim. 

Prodaja ovog brenda u protekloj je godini porasla čak 60%, u Pivovari Daruvar, tvrtki koja stoji iza ove brend linije vjeruju u daljnji rast, a nastavit će se i proširenje linije novim proizvodima. Osim što osvaja tržište, Peti element osvaja i nagrade pa je tako na nedavno održanom festivalu FEST.A PAK&PRINT dodjeli nagrade CROPAK  Peti element osvojio prvu nagradu u kategoriji ambalaža proizvoda/serije – zanatsko (craft) pivo.

Komentirajte prvi

New Report

Close