3 savjeta za uspješnu telefonsku komunikaciju

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

  1. napravite plan, pripremite se. Ako nemate plan i cilj telefonskog razgovora, nećete dobiti punu pažnju slušatelja, a time će i vaš neuspjeh u komunikaciji biti veći.
  2. pozorno slušajte sugovornika. Prema svim istraživanjima, slušatelj više pažnje posvećuje svom govoru nego onome što čuje od druge osobe. To je prilično loše, jer je u telefonskom razgovoru sama bit prepoznati potrebe sugovornika i naći rješenje za njegov problem. 
  3. uzmite pauzu Prije nego odgovorite sugovorniku, uzmite kratku pauzu od sekundu, dvije. Sugovornik će shvatiti da ste ga slušali. U suprotnom, ukoliko odmah odgovorite ili, još gore, prekinete sugovornika u govoru, pokazat ćete da vam nije stalo do drugog mišljenja.

Nije lako prodati proizvod i uslugu telefonski, ako je kupac ne može dodirnuti, pogledati i isprobati.

Poslovno telefonsko komuniciranje je vještina koju možemo naučiti, a garantira povećanje zadovoljstva do 70% i povećanje prodaje 30-50%!

Zašto bi učili na vlastitim greškama! Dođite na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika. U suradnji sa vrhunskim stručnjakom za telesales koji ima više od desetljeća iskustva u multinacionalnoj kompaniji, B. Živković mag.edu.

  • Naučit ćemo trikove uspješnog vođenja razgovora s klijentima – novima i postojećima. 
  • Kako zainteresirati slušatelja, zadržati fokus i pažnju te potaknuti na suradnju.
  • Naučit ćemo kako osvojiti novog kupca, zadržati postojećeg, pridobiti izgubljenog, i pritom povećati njihovo (i Vaše) zadovoljstvo.
  • Razlike između dolaznih i odlaznih poziva, prodaje i podrške te koje su najčešće greške i kako iz izbjeći.
  • Kako vještom komunikacijom riješiti reklamacije, pritužbe i smiriti nezadovoljnog korisnika.
  • Svakodnevni rad s klijentima uzrokuje stres, kako ga umanjiti i podići razinu samopouzdanja svojih zaposlenika.

Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno komuniciraju sa klijentima i žele umanjiti stres, povećati vještinu poslovnog telefonskog komuniciranja te time i povećati razinu kvalitete pružene telefonske usluge, voditeljima odjela i timova, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija kao i svim ostalim administrativnim područjima.

Brzo, stručno, kvalitetno. 

Datum održavanja seminara je 19.7.2018. u Zagrebu.

Ne propustite! Broj mjesta je ograničen. Male grupe garantiraju interaktivne vježbe, konkretne primjere iz prakse i aktivno sudjelovanje svih polaznika seminara.

Za svakog drugog polaznika iz iste firme, odobravamo 50% popusta na kotizaciju. 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije i rezervaciju mjesta obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!