Zašto se o hrvatskim voćnim rakijama relativno malo priča, a u proizvodnji i potrošnji su prisutne duže od mnogih drugih pića. Jesu li one pogodne samo za prigodničarske trenutke ili i za svakodnevnu konzumaciju, kao piće i/ili dodatak u gastronomiji? Postoji li i kako razvijati kulturu pijenja? Koliki je izvozni potencijal rakija? Odgovore se pokušalo pronaći na prvom međunarodnom simpoziju posvećenom rakiji u Puli od 27. do 30. ožujka.
Želja za promocijom voćnih rakija okupila je predavače iz 15 država te 20-ak izlagača iz Hrvatske i susjednih zemalja. Sudjelovali su i predstavnici lokalne samouprave, državnih institucija, hotelskih kuća kao i studenti iz Zagreba i Poreča.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu