Hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan i ravnateljica Hrvatske agencije za hranu Andrea Gross-Bošković u petak su predstavile dugoočekivanu i najavljivanu analizu kvalitete (naizgled) istih proizvoda u Hrvatskoj i Njemačkoj. Analiza je pokazala kako je kod više od polovine ispitanih proizvoda utvrđena razlika u kvaliteti, te da je većina analiziranih proizvoda skuplja u Hrvatskoj, nego u Njemačkoj. Istraživanje je pokazalo i kako samo kod četiri od 26 ispitanih proizvoda (15%) nije nađena razlika ni u kvaliteti ni u cijeni. Kod 54% proizvoda utvrđena je razlika u kvaliteti, dok je više od 60% proizvoda u trenutku kupnje bilo skuplje na hrvatskom tržištu.
Namaz s više lješnjaka
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To uopće nije mala stvar i trebalo bi ići na sud, ako je reklama ista u Njemačkoj i kod nas onda bi i proizvod trebao biti isti, o cijeni da ne pričam! To je čisto varanje!
Ako je već prosječan Hrvat manje platežne moći nego prosječan Nijemac onda uz naziv proizvoda dodaj nekakvu zvjezdicu (*), minus ili slično pa ponudi eventualno i skuplju i jeftiniju verziju pa onaj tko ima kupovat će skuplju.
U suprotnom neka i reklame prilagode za Hrvatsko tržište!
Uključite se u raspravu