Tvrtke sve veću pozornost pridaju strateškoj komunikaciji, pa stvaraju integrirane kampanje u kojima se služe nikada širom paletom komunikacijskih alata – od medija preko društvenih mreža i influencera do događanja. Održivost postaje sve važnija, pa je sve zastupljenija u unutrašnjoj i vanjskoj komunikaciji tvrtki. U kampanjama mjerenje ishoda postaje neizostavno. Neki su to od komunikacijskih trendova koje bilježi ovogodišnja Smotra finalista nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
„Hrvatski trendovi u odnosima s javnošću identični su svjetskima, a našim su stručnjacima na raspolaganju isti komunikacijski alati kao i njihovim stranim kolegama. I izazove s kojima se hvataju u koštac, dijelimo s većinom europskih zemalja. Bavimo se zelenim temama, ljudskim potencijalima, brigom za mentalno zdravlje, osnaživanjem žena, važnim jubilejima, novim iskustvima i vizijama budućnosti. U zagušenom komunikacijskom prostoru stručnjaci za odnose s javnošću trebaju pronaći način kako da poruke koje odašilju, dođu na prave adrese. Pritom svoje znanje i iskustvo trebaju nadograđivati kreativnošću i inovativnošću te biti otvoreni za implementaciju novih tehnologija i trendova u strateškoj komunikaciji“, istaknuo je Alan Bahorić, savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore i predsjednik žirija 17. Grand PRixa HUOJ-a na prvoj Smotri finalista održanoj uživo nakon četverogodišnje pauze.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu