Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Škaro nikad bliže vladanju HAK-om

Autor: Saša Vejnović
28. ožujak 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Nakon što je učvrstio poziciju u Autoklubu Siget, bivši HDZ-ov saborski zastupnik lobira za osvajanje HAK-a, s izdašnim prihodima od oko 100 milijuna kuna godišnje

Odlukom o prodaji zgrade u Sigetu autoklubu Damira Škare, Skupština HAK-a je zakopala ratnu sjekiru, ali je i dovela u pitanje šestogodišnji sukob sa Škarom tijekom kojeg se nikoga nije štedjelo, a optužbe i kaznene prijave punile su novinske stupce.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nakon subotnje Skupštine čak su se i mnogi njeni članovi zapitali zbog čega je uopće došlo do sukoba, a tražile su se i informacije o ukupnoj cijeni, od odvjetničkih usluga do cijene zaštitara koji su branili Škari ulazak u centralnu zgradu HAK-a. No, iako se nekome možda čini da su ovom odlukom riješeni svi sporovi, grdno se vara. Niti je Škaro odustao od osvajanja HAK-a, niti su sadašnji čelnici te udruge građana skloni prepustiti mu vlast. Barem zasad. Sukob je počeo još 2004., kad je Škaro “osvojio” AK Siget. Nekoliko mjeseci prije izborne skupštine učlanio se veliki broj njegovih prijatelja i poznanika. Iako na izborima mogu sudjelovati svi članovi, obično su se pojavljivali samo najzainteresiraniji. No, ovoga puta došli su svi Škarini štovatelji i izabrali ga za predsjednika kluba. Škaro je naknadno promijenio način izbora, pa sad pravo glasa imaju samo “aktivni članovi”. Tu titulu dodjeljuje Upravni odbor čije članove predlaže Škaro. Tako je bivši olimpijski pobjednik i HDZ-ov saborski zastupnik učvrstio vlast u najvećem hrvatskom autoklubu i logično je da krene po vlast u krovnoj organizaciji koja je znatno zanimljivija od Sigeta. HAK je udruga građana koja se razlikuje od većine sličnih po tome što joj je država prepustila neke javne ovlasti, na temelju kojih se ostvaruju izdašni prihodi. Samo od vozačkih ispita u HAK-ovu blagajnu godišnje kapne 25 milijuna kuna, a od tehničkih pregleda 31 milijun kuna. Ukupan godišnji prihod ove udruge građana premašuje sto milijuna kuna, što je jedan od razloga žestokih (i političkih) borbi za prevlast u HAK-u. No, u proteklih šest godina borbe, Škaro je naučio da silom do HAK-a ne može. Ipak,već se u subotu vidjelo da Škaro ima sve više poklonika među članovima HAK-ove skupštine. Prije dvije godine otvoreno ga je podržavao tek profesor Ivan Dadić, inače predsjednik Nadzornog odbora Škarinog autokluba, dok su mu ove godine srdačno prilazili brojni skupštinari, otvoreno ga podržavali tijekom rasprave, a nakon toga se i srdačno slikali s njim. Jasno je da njegov utjecaj raste i da je samo pitanje vremena kad će osvojiti i HAK. A dok na nekim višim instancama ne izbori zeleno svjetlo za preuzimanje lukrativne vozačke udruge, morat će se zadovoljiti zemljištem u Sigetu na kojem bi se moglo i dodatno zaraditi gradnjom sedmerokatnice, što je navodno i bio prvotni interes bivšeg saborskog zastupnika.

Odlukom o prodaji zgrade u Sigetu autoklubu Damira Škare, Skupština HAK-a je zakopala ratnu sjekiru, ali je i dovela u pitanje šestogodišnji sukob sa Škarom tijekom kojeg se nikoga nije štedjelo, a optužbe i kaznene prijave punile su novinske stupce.

Nakon subotnje Skupštine čak su se i mnogi njeni članovi zapitali zbog čega je uopće došlo do sukoba, a tražile su se i informacije o ukupnoj cijeni, od odvjetničkih usluga do cijene zaštitara koji su branili Škari ulazak u centralnu zgradu HAK-a. No, iako se nekome možda čini da su ovom odlukom riješeni svi sporovi, grdno se vara. Niti je Škaro odustao od osvajanja HAK-a, niti su sadašnji čelnici te udruge građana skloni prepustiti mu vlast. Barem zasad. Sukob je počeo još 2004., kad je Škaro “osvojio” AK Siget. Nekoliko mjeseci prije izborne skupštine učlanio se veliki broj njegovih prijatelja i poznanika. Iako na izborima mogu sudjelovati svi članovi, obično su se pojavljivali samo najzainteresiraniji. No, ovoga puta došli su svi Škarini štovatelji i izabrali ga za predsjednika kluba. Škaro je naknadno promijenio način izbora, pa sad pravo glasa imaju samo “aktivni članovi”. Tu titulu dodjeljuje Upravni odbor čije članove predlaže Škaro. Tako je bivši olimpijski pobjednik i HDZ-ov saborski zastupnik učvrstio vlast u najvećem hrvatskom autoklubu i logično je da krene po vlast u krovnoj organizaciji koja je znatno zanimljivija od Sigeta. HAK je udruga građana koja se razlikuje od većine sličnih po tome što joj je država prepustila neke javne ovlasti, na temelju kojih se ostvaruju izdašni prihodi. Samo od vozačkih ispita u HAK-ovu blagajnu godišnje kapne 25 milijuna kuna, a od tehničkih pregleda 31 milijun kuna. Ukupan godišnji prihod ove udruge građana premašuje sto milijuna kuna, što je jedan od razloga žestokih (i političkih) borbi za prevlast u HAK-u. No, u proteklih šest godina borbe, Škaro je naučio da silom do HAK-a ne može. Ipak,već se u subotu vidjelo da Škaro ima sve više poklonika među članovima HAK-ove skupštine. Prije dvije godine otvoreno ga je podržavao tek profesor Ivan Dadić, inače predsjednik Nadzornog odbora Škarinog autokluba, dok su mu ove godine srdačno prilazili brojni skupštinari, otvoreno ga podržavali tijekom rasprave, a nakon toga se i srdačno slikali s njim. Jasno je da njegov utjecaj raste i da je samo pitanje vremena kad će osvojiti i HAK. A dok na nekim višim instancama ne izbori zeleno svjetlo za preuzimanje lukrativne vozačke udruge, morat će se zadovoljiti zemljištem u Sigetu na kojem bi se moglo i dodatno zaraditi gradnjom sedmerokatnice, što je navodno i bio prvotni interes bivšeg saborskog zastupnika.

Autor: Saša Vejnović
28. ožujak 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close