Nakon što je tijekom ljeta otpustio oko 90 posto zaposlenika svoje kompanije, izvršni direktor indijskog Dukaana Suumit Shah na Twitteru se pohvalio odličnim rezultatima svog bota baziranog na ChatGPT-u koji je zamijenio ljude. Chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji trenirali su na komunikaciji svojih zaposlenika koji pružaju usluge pozivnog centra te se pokazalo da AI može odgovoriti na sva pitanja kao i ljudi. Tada je naglasio kako je potez otpuštanja bio težak, ali nužan, piše Zimo.
Takav odnos prema zaposlenicima izazvao je lavinu kritika, ne toliko zbog samih otkaza, koliko zbog hvaljenja umjetne inteligencije na platformi X. Naime, Shah je napisao kako ne samo da njihov chatbot pruža brže odgovore i brže dolazi do rješenja za probleme korisnike već su zahvaljujući njemu smanjeni troškovi za čak 85 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu