Iako je digitalno doba u kojem su konferencijski pozivi i mobilne komunikacije svakodnevica za mnoge poslovnjake, važnost poslovnih putovanja ne jenjava u odnosu na ranije, te bilježi konstantan rast. Pritom su, unatoč procvatu ekonomije dijeljenja u smještaju, poslovnjacima i dalje najdraži hoteli na dobrim lokacijama, s agencijama koje im organiziraju putovanje najviše vole komunicirati online, chatom ili mailom, poslovno putovanje vole spojiti s užitkom, a najviše ih nerviraju otkazivanja ili kašnjenja letova.
Pokazala je to analiza magazina Skift i organizatora poslovnih putovanja TripActions, provedena globalno ovog ljeta među poslovnim putnicima i u manjem opsegu zaposlenicima koji im ta putovanja pripremaju, menadžerima korporativnih putovanja. Autori su željeli dobiti odgovore na pitanja kako i s kim žele putovati poslovnjaci, te kako agencije mogu poboljšati promet na poslovnim putovanjima, za što i dalje postoji ogroman potencijal. Najviše ispitanika bilo je iz kompanija u SAD-u i Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu