Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Projekt koji će utjecati na svijest građana i standarde novinarstva u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
10. svibanj 2010. u 20:30
Podijeli članak —

Hrvatski čitatelji će odsad svakog ponedjeljka pred sobom imati i tekstove vrhunskih novinara New York Timesa

Poslovni dnevnik (PD) i New York Times predstavili su u ponedjeljak u zagrebačkom hotelu Regent Esplanade zajednički projekt International Weekly, čije su prvo izdanje čitatelji prvi put mogli čitati u jučerašnjem primjerku Poslovnog dnevnika. Pokretanjem zajedničkog priloga, The New York Times – International Weekly, hrvatskim čitateljima će svakog ponedjeljka na raspolaganju biti tekstovi vrhunskih svjetskih novinara, čija imena obilježavaju brend New York Timesa. Važnost suradnje svojom su nazočnošću na predstavljanju projekta potvrdili i James B. Foley, američki veleposlanik u Hrvatskoj, te Don Markušić, predsjednik Američke trgovinske komore u Hrvatskoj (AmCham).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Odličan poslovni potez
Istaknuvši da je među najvažnijim ciljevima njegova mandata pretočiti političku suradnju SAD-a i Hrvatske u gospodarsku, veleposlanik Foley kazao je da upravo suradnja medija može omogućiti da se taj cilj ispuni. “Postoji velik potencijal za gospodarsku suradnju Hrvatske i SAD-a, a naš je izazov da se taj potencijal iskoristi kako bi Hrvatska mogla uzeti veći dio ‘kolača’ s globalnog tržišta. Suradnja Poslovnog dnevnika i The New York Timesa simboličan je potez koji potvrđuje da je to moguće. To je ujedno odličan poslovni potez u vremenu ekonomske krize koja se osjeti i u medijima”, kazao je veleposlanik Foley. Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika, istaknuo je da je PD svojim dosadašnjim radom i kvalitetom dokazao da može stajati uz bok najkvalitetnijim svjetskim tiskovinama koje ekskluzivno surađuju s The New York Timesom. “Pokazalo se da je poslovno novinarstvo jedna od posljednjih oaza ozbiljnog, istraživačkog i analitičkog novinarstva i ponosan sam što smo dokazali da slijedimo najviše principe koje je prepoznao New York Times i ušao u ovaj projekt. Želimo našim čitateljima ponuditi pogled na događaje iz različitih krajeva svijeta kako bi mogli vidjeti da svaki globalni događaj može utjecati i na zbivanja u Hrvatskoj”, izjavio je glavni urednik PD-a, istaknuvši kako je važno u godini krize pokazati da se može napraviti ovakav značajan projekt.

Poslovni dnevnik (PD) i New York Times predstavili su u ponedjeljak u zagrebačkom hotelu Regent Esplanade zajednički projekt International Weekly, čije su prvo izdanje čitatelji prvi put mogli čitati u jučerašnjem primjerku Poslovnog dnevnika. Pokretanjem zajedničkog priloga, The New York Times – International Weekly, hrvatskim čitateljima će svakog ponedjeljka na raspolaganju biti tekstovi vrhunskih svjetskih novinara, čija imena obilježavaju brend New York Timesa. Važnost suradnje svojom su nazočnošću na predstavljanju projekta potvrdili i James B. Foley, američki veleposlanik u Hrvatskoj, te Don Markušić, predsjednik Američke trgovinske komore u Hrvatskoj (AmCham).

Odličan poslovni potez
Istaknuvši da je među najvažnijim ciljevima njegova mandata pretočiti političku suradnju SAD-a i Hrvatske u gospodarsku, veleposlanik Foley kazao je da upravo suradnja medija može omogućiti da se taj cilj ispuni. “Postoji velik potencijal za gospodarsku suradnju Hrvatske i SAD-a, a naš je izazov da se taj potencijal iskoristi kako bi Hrvatska mogla uzeti veći dio ‘kolača’ s globalnog tržišta. Suradnja Poslovnog dnevnika i The New York Timesa simboličan je potez koji potvrđuje da je to moguće. To je ujedno odličan poslovni potez u vremenu ekonomske krize koja se osjeti i u medijima”, kazao je veleposlanik Foley. Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika, istaknuo je da je PD svojim dosadašnjim radom i kvalitetom dokazao da može stajati uz bok najkvalitetnijim svjetskim tiskovinama koje ekskluzivno surađuju s The New York Timesom. “Pokazalo se da je poslovno novinarstvo jedna od posljednjih oaza ozbiljnog, istraživačkog i analitičkog novinarstva i ponosan sam što smo dokazali da slijedimo najviše principe koje je prepoznao New York Times i ušao u ovaj projekt. Želimo našim čitateljima ponuditi pogled na događaje iz različitih krajeva svijeta kako bi mogli vidjeti da svaki globalni događaj može utjecati i na zbivanja u Hrvatskoj”, izjavio je glavni urednik PD-a, istaknuvši kako je važno u godini krize pokazati da se može napraviti ovakav značajan projekt.

Objektivno novinarstvo
Don Markušić, predsjednik AmChama, tvrdi da projekt International Weekly u Poslovnom dnevniku ispunjava najvažnije ciljeve koje promiče i AmCham. “Lakši pristup informacijama i prošireno znanje koje donosi ovaj projekt ključni su za jače gospodarsko povezivanje Hrvatske i SAD-a. Transparentno i objektivno novinarstvo znači transparentnost i u gospodarstvu”, istaknuo je. Direktorica međunarodnog izdanja NYT-a Josephine Schmidt prisjetila se dana nakon kojeg je Barack Obama izabran za američkog predsjednika, kad su tisuće građana New Yorka stajale pred zgradom NYT-a i čekale prvo izdanje novina. “Želimo da Poslovni dnevnik proživi slično iskustvo kao rezultat ulaska u ovaj projekt. Ovo će partnerstvo tradiciju provokativnog i vrhunskog novinarstva NYT-a učiniti dostupnijom i hrvatskim građanima”, kazala je Schmidt.
(pd)

Co-branding

Šest milijuna čitatelja
Objavljivanjem međunarodnog priloga The New York Timesa Poslovni dnevnik postaje 30. svjetske novine koje se priključuju zajednici od 6 milijuna čitatelja kojima je dostupan The New York Times. U zajedničkom izdanju primijenjen je dizajn The New York Timesa, a svaki čitatelj moći će pratiti aktualna svjetska događanja kroz ekskluzivne reportaže, komentare i priloge.

Cijena PD-a ostaje ista
Također je hrvatski prilog New York Timesa jedino izdanje International Weekly na vlastitom jeziku u ovom dijelu Europe. Zanimljivo je da u drugim zemljama u kojima se prilog objavljuje najveći interes pokazuju mlađi čitatelji, potvrđuje Josephine Schmidt, direktorica međunarodnog izdanja NY Timesa. Uvođenje tog priloga neće promijeniti cijenu Poslovnog dnevnika ponedjeljkom.

New York Times

Prihod od 2,4 mlrd. dolara
The New York Times Company jedna je od najpoznatijih medijskih kuća s više od 10.000 zaposlenih te prihodom višim od 2,4 milijarde dolara prošle godine. Najpoznatija izdanja su The New York Times, The International Herald Tribune i The Boston Globe, pored kojih izdaje još 15 dnevnih novina i posjeduje više od 50 internetskih portala. The New York Times svakako je najutjecajniji s oko milijun tiskanih primjeraka dnevno. Uvjerljivo su najnagrađivanije novine u američkoj povijesti, s osvojenih više od 100 Pulitzerovih nagrada, a samo ove godine nagrađeni su u tri kategorije.

Autor: Poslovni.hr
10. svibanj 2010. u 20:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close