Zadnjih nekoliko godina uobičajen je trend rezanja troškova i kako bi se zadržala profitabilnosti u maloprodaji.
Kako je potrošnja u vrijeme krize pala, tako je uobičajena praksa, ako se želi održati profitabilnost, smanjenje troškova. Rezanje troškova daje brze rezultate, daleko brže nego što će dati unaprjeđenje ili razvoj novih usluga i proizvoda koje mogu donijeti dodatnu prodaju i privući kupce. Ali, efekt takvog održavanja profitabilnosti može polučiti i negativne efekte ako se troškovi smanjuju prvenstveno na radnoj snazi, što je česta praksa. U bilo kakvom obliku prodaje kupac je najbitniji. Ono što nudite kupcu, način na koji mu to nudite i kanali putem kojih mu to nudite su bitni. Kupac vas percipira kroz vaše prodajno mjesto, proizvode i povrh svega toga kroz prodavača i uslugu na prodajnom mjestu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu