Kompanije se svim silama trude biti što inovativnije i drugačije od drugih kako bi privukle što veći broj kupaca. Stoga puno ulažu u izgradnju vlastitih brendova, a većina ih je prihvatila sve popularniji marketing putem društvenih mreža. Najpopuarniji je, dakako, Facebook.
Kompanije su uvidjele kako im prisutnost na društvenim mrežama, uz korištenje tradicionalnih kanala oglašavanja, može donijeti puno prednosti, stoga su svoje brendove odlučile promovirati i putem novih medija, posebice putem Facebooka. No nije dovoljno samo imati profil, odnosno web stranicu brenda na Facebooku. Potrebno je mnogo kretivnosti. A to su dokazali i ovi brendovi koji su na svojim Facebook stranicama skupili najviše lajkova za objavljene postove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U Hrvatskoj sve nazivaju brendom. Zna se što je brand (brend) a što je robna marka. Malo je brandova (brendova) a puno je robnih marki. Postoji tu razlika između ta dva izraza. Nadam se da će ta razlika i u Hrvatskoj znati za nekih 100 do 200 godina.
Uključite se u raspravu