Osam hrvatskih brodara dostavilo je ukupno 39 ponuda za održavanje 13 brzobrodskih i jedne klasične brodske linije na javni natječaj za davanje koncesija za obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnim brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama. Taj je natječaj 16. prosinca 2006. godine raspisalo Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu, a ponude su otvorene danas, priopćeno je iz te Agencije.
Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača i o tome izvjestiti Upravno vijeće Agencije kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji.
Otvaranje ponuda obavilo je šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije i to prema teritorijalnome principu – za linije na pojedinome plovnome području – splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom. Na otvaranju ponuda bili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije. Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, 9 je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, 7 tvrtke UTO ‘Kapetan Luka’ iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o.. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., dok su po jednu ponudu podnijele tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO ‘Mankul’ iz Zadra, te I.G. Brodarstvo iz Rijeke. Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a po prvi put se javljaju tvrtke ‘Mankul’ i I.G. Brodarstvo.
Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa-Bol-Split, Lastovo-Vela Luka-Split i Mali Lošinj-Cres-Rijeka za koje su stigle po četiri ponude.
(pd)
Osam hrvatskih brodara dostavilo je ukupno 39 ponuda za održavanje 13 brzobrodskih i jedne klasične brodske linije na javni natječaj za davanje koncesija za obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnim brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama. Taj je natječaj 16. prosinca 2006. godine raspisalo Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu, a ponude su otvorene danas, priopćeno je iz te Agencije.
Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača i o tome izvjestiti Upravno vijeće Agencije kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji.
Otvaranje ponuda obavilo je šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije i to prema teritorijalnome principu – za linije na pojedinome plovnome području – splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom. Na otvaranju ponuda bili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije. Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, 9 je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, 7 tvrtke UTO ‘Kapetan Luka’ iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o.. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., dok su po jednu ponudu podnijele tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO ‘Mankul’ iz Zadra, te I.G. Brodarstvo iz Rijeke. Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a po prvi put se javljaju tvrtke ‘Mankul’ i I.G. Brodarstvo.
Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa-Bol-Split, Lastovo-Vela Luka-Split i Mali Lošinj-Cres-Rijeka za koje su stigle po četiri ponude.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu