Vodeći svjetski proizvođač igračaka Mattel u drugom ovogodišnjem tromjesečju udvostručio je dobit, ponajviše zbog dobre prodaje svojih najpoznatijih proizvoda.
Proizvođač lutke Barbie u promatranom je razdoblju ostvario neto dobit od 51,6 milijuna dolara ili 14 centi po dionici, dok je u istom lanjskom razdoblju poslovao s profitom od 21,5 milijuna dolara ili 6 centi po dionici. Analitičari koje je anketirao Reuters očekivali su kvartalnu dobit u iznosu od 15 centi po dionici. Prihodi od prodaje su porasli za 13 posto na 1,02 milijarde dolara. Na američkom tržištu Mattel je zabilježio rast prihoda od 17, a u inozemstvu od 9 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu