Teško čovjeku koji je puno uložio u kanale netom prije no što su željeznice počele prvi put prometovati. Stoga biste mogli razumjeti, na primjer, zašto se upravitelj kanala Bridgewater (možda i prvog engleskog kanala) tako žestoko protivio planiranoj željeznici između Liverpoola i Manchestera. Međutim, tehnološki napredak nije se mogao zaustaviti niti su se mogli izbjeći izazovi koji su se zbog njega pojavili. Isto vrijedi i za današnje digitalne inovacije.
Kad je željeznica između Liverpoola i Manchestera 1830. konačno puštena u promet, postigla je revolucionaran uspjeh, započela doba parnog pogona i promijenila svijet na dotad nezamislive načine. U to doba metalne tračnice granale su se kao žile na listu biljke preko cijelog svijeta zahvaćenog industrijalizacijom i tako omogućile novu razinu povezanosti, koju su kriminalci brzo počeli zloupotrebljavati. Kako bi se s njima izašlo na kraj, osnovana je potpuno nova policijska služba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu