Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda u inozemnim trgovinama SPAR-a u navedenim europskim zemljama porastao je za 16% u odnosu na 2022. godinu za gotovo 25 milijuna eura, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu 170 milijuna eura.
Najveći porast izvoza u 2023. zabilježen je u Italiji gdje je značajno rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput bakalara na bijelo, kojeg za SPAR Premium vlastitu marku proizvodi tvrtka Alden d.o.o. iz Istre. Porast je zabilježen i na austrijskom tržištu, a glavne zvijezde na tom tržištu su lepinje malog hrvatskog dobavljača Pekara Tome d.o.o. U prilog kvaliteti proizvoda govori i činjenica da je prodano više od 4,3 milijuna komada lepinja. Mađari najviše vole sve vrste sladoleda proizvođača Ledo, dok najveći rast izvoza u Sloveniju ostvaruje Violeta d.o.o. s toaletnim papirom i pelenama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu