Financijska je agencija proširila portfelj svojih usluga, novom uslugom, pod nazivom FINA InfoBlokade, priopćeno je iz Fine.
Riječ je o usluzi koja omogućava primanje informacija, u realnom vremenu, o blokadi računa bilo kojeg poslovnog subjekta u Hrvatskoj, putem mobitela – 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, 365 dana u godini. Ova je usluga namijenjena svim korisnicima mobitela koji podržavaju SMS poruke, neovisna je o teleoperateru te ju odlikuju brzina i jednostavno korištenje jer nema registracije korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovo je grubo kršenje GDPR-a i monopolizacija informacija. Trebali su uvesti BESPLATNO obavještavanje blokiranih o vlastitom računu, ali za to im je smetao GDPR. Sad sve ide urbi et orbi, a GDPR tu nije problem. Maloumna država, pohlepna država.
…dobro će zaraditi na pozivima………….
ajde uvedite servis da obavjestavate u realnom vremenu kada nekoga blokirate. a ne da ljudi samo odjednom shavte prekasno i najcesce nepravedno uz troskove i komplikacije koje im nitko niakda ne vrati
A nitko ni slova o tome da je ta Fina zlo i štetočina iz bivših sistema i da joj samo svakih par godina mjenjaju ime a zlo i šteta ostaje.
I sada objavili da je Fina u gubitcima a duguje 150.000.000,00 poreza koje će platiti u 3-4-….rate , ili nikada , ili će im oprostiti ?
Uključite se u raspravu