Vinarija Stina i agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojili su srebro za dizajn etikete vina Stina plavac mali Stipančić na međunarodnom festivalu Golden Drum. Jedan je to od najpoznatijih komunikacijskih festivala u Europi koji ove godine obilježava 29 godina održavanja. Prema riječima organizatora, cilj je festivala proslaviti najbolje ideje, kreativne timove i individualce koji su ostavili trag u industriji, ljude koji uspiju udahnuti dušu u dobru ideju. Druga je to međunarodna nagrada za ovaj projekt, nakon što je nedavno nagrađen Cresta broncom. O njemu su izvijestili i ugledni međunarodni strukovni mediji AdAge, The Dieline i LBBonline.
Dizajn četveroslojne etikete Stina plavac mali Stipančić dočarava ekstreman nagib vinograda u kojem nastaje ovo prvo single vineyard vino vinarije Stina. Kao i kod svih njihovih vina, pod sloganom “vino za inspiraciju”, i ova je etiketa poput praznog bijelog platna koje poziva svakoga da se kreativno izrazi. Proizlazi to iz činjenice da se radi o vinu s otoka Brača, poznatog po bijelom kamenu koji stoljećima inspirira mnoge umjetnike. Stina plavac mali Stipančić dolazi iz teško pristupačnog kamenitog bračkog vinograda koji se obrađuje na padini pod ekstremnim nagibom. Tako svi koji se na njoj kreativno izražavaju imaju jedan izazov, a to je da kreiraju u skladu s kosinama na etiketi, baš kao i vinari u vinogradu Stina Plavac mali Stipančić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu