Dizajne etikete bračke vinarije osvojio srebro na Golden Drumu

Autor: Poslovni.hr , 12. listopad 2023. u 17:10
Foto: Domagoj Kunić

Jedan od najpoznatijih komunikacijskih festivala u Europi nagradio dizajn vinske etikete koja dočarava ekstreman nagib vinograda. Drugo je to međunarodno priznanje za ovaj projekt.

Vinarija Stina i agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojili su srebro za dizajn etikete vina Stina plavac mali Stipančić na međunarodnom festivalu Golden Drum. Jedan je to od najpoznatijih komunikacijskih festivala u Europi koji ove godine obilježava 29 godina održavanja. Prema riječima organizatora, cilj je festivala proslaviti najbolje ideje, kreativne timove i individualce koji su ostavili trag u industriji, ljude koji uspiju udahnuti dušu u dobru ideju. Druga je to međunarodna nagrada za ovaj projekt, nakon što je nedavno nagrađen Cresta broncom. O njemu su izvijestili i ugledni međunarodni strukovni mediji AdAge, The Dieline i LBBonline.

Dizajn četveroslojne etikete Stina plavac mali Stipančić dočarava ekstreman nagib vinograda u kojem nastaje ovo prvo single vineyard vino vinarije Stina. Kao i kod svih njihovih vina, pod sloganom “vino za inspiraciju”, i ova je etiketa poput praznog bijelog platna koje poziva svakoga da se kreativno izrazi. Proizlazi to iz činjenice da se radi o vinu s otoka Brača, poznatog po bijelom kamenu koji stoljećima inspirira mnoge umjetnike. Stina plavac mali Stipančić dolazi iz teško pristupačnog kamenitog bračkog vinograda koji se obrađuje na padini pod ekstremnim nagibom. Tako svi koji se na njoj kreativno izražavaju imaju jedan izazov, a to je da kreiraju u skladu s kosinama na etiketi, baš kao i vinari u vinogradu Stina Plavac mali Stipančić.

“S obzirom da je etiketa iz linije Stina jednaka kod svih 10 različitih vina iz portfelja, i upravo zbog toga nosi svoju čar, željeli smo našem posebnom single vineyard vinu dati malo posebnije ruho. Pri tom smo htjeli zadržati primarnu prepoznatljivost i značenje bijele etikete. Naš dugogodišnji partner, Bruketa&Žinić&Grey, su na sebi svojstven način prepoznali i integrirali stanje u naravi (strmi kaskadni vinograd) u četveroslojnu bijelu etiketu i time nas još jednom očarali svojim radom. Plavac mali Stipančić uistinu predstavlja sami vrh naše proizvodnje vina i kao takav je već u prvoj godini ostvario značajan utjecaj na naše poslovanje. Vjerujemo da će u budućnosti ovaj položaj i vino imati još veći značaj, ne samo za naše društvo, nego i za cijelu dalmatinsku i hrvatsku vinsku scenu”, izjavio je Ante Rebrina, direktor prodaje i marketinga vinarije Stina.

Komentirajte prvi

New Report

Close