Usprkos jednoj od najvećih gospodarskih kriza u posljednjih nekoliko desetljeća, vodeći globalni maloprodajni lanci uspjeli su povećati svoj promet za 5,5 posto.
Tako je 250 najvećih svjetskih maloprodajnih lanaca u protekloj fiskalnoj godini ostvarilo ukupan promet od 3,8 bilijuna dolara, navodi se u izvještaju konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte “Globalna snaga maloprodaje u 2010.” Ovo 13. godišnje Deloitteovo istraživanje provedeno je u suradnji s američkim časopisom Stores, a temelji se na podacima koje su maloprodajni lanci objavili za fiskalnu godinu 2008. koja završava u lipnju 2009. Ipak, izvještaj pokazuje da je recesija ipak utjecala na profitabilnost poslovanja, koja se u sektoru maloprodaje smanjila s 3,7 posto u proteklom razdoblju na 2,4 posto u ovom.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu