Poznato je kako je Degordian startao kao iSTUDIO, prva social media agencija na ovim prostorima. U svojih 15 godina razvio se u digital-first agenciju te značajno proširio svoj portfolio usluga koji koji danas obuhvaća područja marketinga, IT-ja i HR-a. Od prvog dana Degordian je svrstavan u digitalne agencije, budući da je najveći fokus imao upravo na digital, iako nikad nije zazirao od offline svijeta onda kada je to za klijentovo poslovanje imalo najviše smisla. Degordianov Brand Communication unit je izrastao upravo iz social media tima, a danas se bavi komunikacijskim strategijama, brandingom, PR-om, content managementom, social medijom, influencer marketingom, dizajnom, videoprodukcijom i još mnogo toga…
Međutim, Degordian danas lansira Boiler, podbrand nastao upravo iz Brand Communication unita, i time radi veliki korak kojim značajno mijenja svoje pozicioniranje na tržištu. Naime, Boiler nije samo “nastao” – on je evoluirao, i to potezom koji u ovako ozbiljnom opsegu regionalno tržište dosad još nije imalo prilike vidjeti, nadograđujući spektar svojih usluga digitalnog marketinga portfoliom usluga tradicionalnog marketinga te ostvarujući potpunu integraciju digitalnih i tradicionalnih komunikacijskih rješenja, kako bi klijentima mogao ponuditi još veću podršku za rast njihovog businessa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu