Hotelski lanci i restorani u Hrvatskoj sve više se okreću domaćem tržištu kada nabavljaju hranu za svoje turističke kapacitete jer je u svijetu postao trend da turisti koji su sve educiraniji, platežno moćniji i sa sve specifičnijim gastro enološkim zahtjevima, žele na nekoj destinaciji kušati autohtone, domaće, kvalitetne i ukusne proizvode. To je trend koji je u svijetu izražen već dugi niz godina, a polako postaje sve prihvaćeniji i kod nas pa se krilatica o povezivanje Zelene i Plave Hrvatske polako izgleda počinje ostvarivati.
No, Hrvatska ne bi bila Hrvatska da nema svoje specifičnosti ili bolje rečeno probleme. Okrugli stol, kojeg su prošlog tjedna organizirali Večernji list, Poslovni dnevnik i specijaliziran portal Agrobiz.hr pokazao je kako je kod nas usitnjenost proizvodnje, male količine, visoke cijene i općenito neorganiziranosti, pa i sujeta proizvođača glavni problem što još uvijek, prema nekim procjenama, čak oko 50 posto hrane u našem turizmu dolazi iz uvoza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu