Robne marke i kompanije koje zanemaruju ili potcjenjuju zrele potrošače, one u dobnoj skupini između 50 i 70 godina, čine to na svoju štetu, otkriva novo istraživanje Boston Consulting Group. Naime, na 12 najvećih svjetskih tržišta su potrošačice i potrošači u toj dobnoj skupini odgovorni za čak 27 posto ukupne potrošnje, što predstavlja gotovo sedam bilijuna dolara (tisuća milijardi), no ne treba potcjenjivati ni kupovnu moć te skupine potrošača na manjim tržištima.
U izvješću “Nemojte previdjeti zrele potrošače”, Boston Consultingov Center for Customer Insight otkriva kako su zreli potrošači relativno otporni na ekonomske šokove, kupuju visokokvalitetne proizvode koje cijene i imaju značajan utjecaj na potrošačke odluke mlađe populacije. Unatoč tome, marketingaši ih prečesto zanemaruju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu