Osam milijardi eura prihoda od turizma. Zamislite na trenutak tu brojku. Dok hrvatski startupi po svijetu traže tržišta vrijedna milijarde jedno im se smiješi ravno u lice, ali kao da ga ne vide.
Procjena RBA je da je turizam u Hrvatskoj lani zabilježio toliki prihod, a nastavi li rasti istim tempom, ove će godine skočiti za dodatnih 500 milijuna eura. Ne čudi stoga što su interes za dolaskom u Hrvatsku pokazali METRO i Techstars. Što su ovdje već došli BlaBlaCar, Uber, Ryanair, Airbnb, Booking i drugi strani igrači, sve odreda također startupi. Za to vrijeme glavni je hrvatski "startup" u turističkoj industriji vrijednoj osam milijardi eura – birtija. Negdje je zovu caffe, drugdje bistro pa konoba, klet, zalogajnica, fast-food pa čak i restoran. Uz varijacije u gastro ponudi, koje mogu ali nisu uvijek tako velike, u pravilu je riječ o istoj stvari. Pomirite se, u domaćem turizmu glavni je "startup" birtija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu