Kratke video forme, koje omogućuju brz i širok doseg, trenutačno su najpopularniji segment digitalnog oglašavanja, posebice kad je Tik Tok u pitanju, no – sukladno trendovima – ključni su i za Meta platforme, LinkedIn, Snapchat… Umjetna inteligencija (AI), virtualna stvarnost (VR), 5G mreža, Blockchain i ekološka održivost aktualni su trendovi za koje možemo očekivati daljnji razvoj, s time da će umjetna inteligencija i dalje biti ključna u digitalnom svijetu, pružajući napredne analize podataka, personalizirana iskustva potrošača, chatbotove, automatizaciju procesa i druge inovacije. To tvrdi Anamarija Juraković, izvršna direktorica medijske agencije Advans Adria, koja već niz godina prati aktualne digitalne trendove i implementira ih u medijske strategije i kampanje svojih klijenata.
Izazovi i perspektiva AI-a u oglašavanju
Iako postoje izazovi vezani za primjenu AI-a u oglašavanju – prije svega visoki troškovi, nedostatak ljudskog faktora, povremena netočnost i nepouzdanost podataka, što može rezultirati neuspjehom marketinške kampanje – ova stručnjakinja smatra da će, kako će se tehnologija razvijati i poboljšavati, AI pružati sve naprednije alate za poboljšanje učinkovitosti kampanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu