Od danas Zagrebačka banka “nastupa” pod novim vizualnim identitetom, priopćeno je iz Zabe. On s jedne strane pokazuje kontinuitet u imenu te snažnu vezanost uz plavu boju, a s druge strane iskazuje promjene prihvaćajući paradigmu europskih integracija i približavanja klijentima. U skladu s time u sljedećih nekoliko dana nova vizualna obilježja dobit će više od 130 poslovnica i 600 bankomata Zagrebačke banke. Na taj način zamijenit će se tzv. “pegla” koja se veže uz banku od 1977. godine, a koja je u proteklom razdoblju modificirana u skladu s vremenom, posljednji put 1999. godine. Procesom osvježenja brenda želi se stvoriti novi sadržaj koji će iznova popuniti pojam brenda Zagrebačka banka. Nova struktura brenda ujedno se temelji na prepoznatljivoj tradiciji i uspješnosti Zagrebačke banke na hrvatskome tržištu. Zbog toga će Zagrebačka banka sačuvati svoje dvije najprepoznatljivije oznake: prva je ime – od 1997. godine do danas istraživanja kontinuirano pokazuju da između 92 i 97 posto građana Hrvatske prepoznaje Zagrebačku banku kao najjači bankarski brend na tržištu. Druga je oznaka plava boja – 85 posto građana Hrvatske u istraživanjima navodi da ih ime Zagrebačka banka asocira na plavu boju, pri čemu se slažu da je to ujedno i službena boja Zagrebačke banke. Gledajući internacionalno, osvježenje brenda znači integraciju Zagrebačke banke u UniCredit grupu, čija je članica Zagrebačka banka postala 2002. godine, priopćeno je iz najveće domaće banke.
(pd)
Od danas Zagrebačka banka “nastupa” pod novim vizualnim identitetom, priopćeno je iz Zabe. On s jedne strane pokazuje kontinuitet u imenu te snažnu vezanost uz plavu boju, a s druge strane iskazuje promjene prihvaćajući paradigmu europskih integracija i približavanja klijentima. U skladu s time u sljedećih nekoliko dana nova vizualna obilježja dobit će više od 130 poslovnica i 600 bankomata Zagrebačke banke. Na taj način zamijenit će se tzv. “pegla” koja se veže uz banku od 1977. godine, a koja je u proteklom razdoblju modificirana u skladu s vremenom, posljednji put 1999. godine. Procesom osvježenja brenda želi se stvoriti novi sadržaj koji će iznova popuniti pojam brenda Zagrebačka banka. Nova struktura brenda ujedno se temelji na prepoznatljivoj tradiciji i uspješnosti Zagrebačke banke na hrvatskome tržištu. Zbog toga će Zagrebačka banka sačuvati svoje dvije najprepoznatljivije oznake: prva je ime – od 1997. godine do danas istraživanja kontinuirano pokazuju da između 92 i 97 posto građana Hrvatske prepoznaje Zagrebačku banku kao najjači bankarski brend na tržištu. Druga je oznaka plava boja – 85 posto građana Hrvatske u istraživanjima navodi da ih ime Zagrebačka banka asocira na plavu boju, pri čemu se slažu da je to ujedno i službena boja Zagrebačke banke. Gledajući internacionalno, osvježenje brenda znači integraciju Zagrebačke banke u UniCredit grupu, čija je članica Zagrebačka banka postala 2002. godine, priopćeno je iz najveće domaće banke.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu