Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagrebačka banka od danas s novim vizualnim identitetom

Autor: Poslovni.hr
13. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Od danas Zagrebačka banka “nastupa” pod novim vizualnim identitetom, priopćeno je iz Zabe. On s jedne strane pokazuje kontinuitet u imenu te snažnu vezanost uz plavu boju, a s druge strane iskazuje promjene prihvaćajući paradigmu europskih integracija i približavanja klijentima. U skladu s time u sljedećih nekoliko dana nova vizualna obilježja dobit će više od 130 poslovnica i 600 bankomata Zagrebačke banke. Na taj način zamijenit će se tzv. “pegla” koja se veže uz banku od 1977. godine, a koja je u proteklom razdoblju modificirana u skladu s vremenom, posljednji put 1999. godine. Procesom osvježenja brenda želi se stvoriti novi sadržaj koji će iznova popuniti pojam brenda Zagrebačka banka. Nova struktura brenda ujedno se temelji na prepoznatljivoj tradiciji i uspješnosti Zagrebačke banke na hrvatskome tržištu. Zbog toga će Zagrebačka banka sačuvati svoje dvije najprepoznatljivije oznake: prva je ime – od 1997. godine do danas istraživanja kontinuirano pokazuju da između 92 i 97 posto građana Hrvatske prepoznaje Zagrebačku banku kao najjači bankarski brend na tržištu. Druga je oznaka plava boja – 85 posto građana Hrvatske u istraživanjima navodi da ih ime Zagrebačka banka asocira na plavu boju, pri čemu se slažu da je to ujedno i službena boja Zagrebačke banke. Gledajući internacionalno, osvježenje brenda znači integraciju Zagrebačke banke u UniCredit grupu, čija je članica Zagrebačka banka postala 2002. godine, priopćeno je iz najveće domaće banke.
(pd)

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od danas Zagrebačka banka “nastupa” pod novim vizualnim identitetom, priopćeno je iz Zabe. On s jedne strane pokazuje kontinuitet u imenu te snažnu vezanost uz plavu boju, a s druge strane iskazuje promjene prihvaćajući paradigmu europskih integracija i približavanja klijentima. U skladu s time u sljedećih nekoliko dana nova vizualna obilježja dobit će više od 130 poslovnica i 600 bankomata Zagrebačke banke. Na taj način zamijenit će se tzv. “pegla” koja se veže uz banku od 1977. godine, a koja je u proteklom razdoblju modificirana u skladu s vremenom, posljednji put 1999. godine. Procesom osvježenja brenda želi se stvoriti novi sadržaj koji će iznova popuniti pojam brenda Zagrebačka banka. Nova struktura brenda ujedno se temelji na prepoznatljivoj tradiciji i uspješnosti Zagrebačke banke na hrvatskome tržištu. Zbog toga će Zagrebačka banka sačuvati svoje dvije najprepoznatljivije oznake: prva je ime – od 1997. godine do danas istraživanja kontinuirano pokazuju da između 92 i 97 posto građana Hrvatske prepoznaje Zagrebačku banku kao najjači bankarski brend na tržištu. Druga je oznaka plava boja – 85 posto građana Hrvatske u istraživanjima navodi da ih ime Zagrebačka banka asocira na plavu boju, pri čemu se slažu da je to ujedno i službena boja Zagrebačke banke. Gledajući internacionalno, osvježenje brenda znači integraciju Zagrebačke banke u UniCredit grupu, čija je članica Zagrebačka banka postala 2002. godine, priopćeno je iz najveće domaće banke.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
13. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close