Triglav osiguranje ove godine bilježi 40. obljetnicu poslovanja na hrvatskom tržištu. Nije li 3,9% tržišnog udjela iz 2006. slab rezultat za tako dugu tradiciju? To i anonimna prijava koju su protiv njega u Ljubljanu poslali neki zaposlenici, samo su neka od pitanja na koje za Investitor odgovara Berislav Trogrlić, predsjednik Uprave Triglava.
TROGRLIĆ: Suglasan sam s tvrdnjom da je to na donjoj granici naših mogućnosti, no postoje razlozi zbog kojih Triglav nije svoju poziciju bolje iskoristio. Razlozi su u najvećem dijelu ti da je Triglav de facto u proteklim godinama vrlo pasivno pristupao poslu. Uz to, treba podsjetiti i na dolazak izuzetno moćne, brojne i kvalitetne konkurencije na tržište Hrvatske. Na tržištu Slovenije, za razliku on našeg tržišta, nema osiguravatelja kao što su Allianz, Grawe ili Uniqa niti nastanka i ekspanzije jedne Agram grupe. Svi oni sudjeluju u podjeli ‘kolača’. U pasivnosti nama je ostajao manji udjel, no trend je definitivno zaustavljen i preokrenut u pozitivnom smjeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu