Automobili Tesla prodavat će se s troškom osiguranja i održavanja uključenim u cijenu, a pilot projekt takva prodajnog modela već je pokrenut u Aziji.
Menadžment Tesle već dugo radi na realizaciji te ideje jer im, smatraju, osiguravatelji precjenjuju rizik i preskupo zaračunavaju osiguranje. Smatraju da njihovi "automobili budućnosti" imaju bitno smanjen rizik od nezgode i ne žele da se na njihove kupce prelije nepotreban trošak. Direktor Tesline prodaje i servisa Jon McNeill priznao je tijekom predstavljanja rezultata poslovanja posljednjeg kvartala prošle godine da s takvim modelom potiho eksperimentiraju na azijskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu