Dogovor će francuskom kozmetičkom divu L’Oréalu donijeti Keringovu liniju mirisa Creed, osnovanu 1760. godine. U sporazum su uključena i prava na razvoj mirisa i kozmetičkih proizvoda pod modnim markama Keringa: Gucci, Bottega Veneta i Balenciaga, na temelju ekskluzivne licence koja traje 50 godina.
Vlasnik Guccija, tvrtka Kering, prodaje svoj odjel za ljepotu tvrtki L’Oréal za 4 milijarde eura (3,5 milijardi funti), dok njezin novi glavni izvršni direktor, Luca de Meo, nastoji preokrenuti poslovanje ove francuske luksuzne kompanije.
U značajnoj promjeni strategije, de Meo pokušava smanjiti dug Keringa i ponovno usmjeriti fokus na osnovni modni biznis.
Novi 50-godišnji ugovor s L’Oréalom stupit će na snagu kada istekne Keringov sadašnji ugovor s tvrtkom Coty o proizvodnji Guccijevih mirisa 2028. godine.
Prodaja će pomoći u smanjenju neto duga Keringa, koji je na kraju lipnja iznosio 9,5 milijardi eura, uz dodatnih 6 milijardi eura dugoročnih obveza po osnovi zakupa, čime će se ublažiti zabrinutost među investitorima.
To je de Meov prvi veliki potez otkako je preuzeo vodstvo prije manje od dva mjeseca, dok se udaljava od strategije svojeg prethodnika, Françoisa-Henrija Pinaulta, čija obitelj kontrolira grupu.
Kering je osnovao svoj odjel za ljepotu 2023. godine, nakon što je kupio proizvođača parfema Creed za 3,5 milijardi eura, s ciljem da smanji ovisnost o brendu Gucci, koji čini najveći dio njegovih profita. No luksuzna grupa imala je problema s razvojem tog poslovanja te je u prvoj polovici godine zabilježila operativni gubitak od 60 milijuna eura, piše The Guardian.
Tvrtka se također suočava s padom rasta svog najvećeg brenda, Guccija, jer je potražnja na ključnom kineskom tržištu u posljednjih nekoliko godina naglo oslabila. Prihodi Guccija pali su za 25% u posljednjem tromjesečju.
Talijanska modna kuća prošla je kroz restrukturiranje pod novim vodstvom i kreativnim direktorom Sabatom de Sarnom, no on je iznenada smijenjen samo dva tjedna prije Milanskog tjedna mode u veljači. Zamijenio ga je Demna, koji je ljetos napustio svoju poziciju u Balenciagi i prošlog je mjeseca predstavio svoju prvu Guccijevu kolekciju, odbacivši tradicionalnu modnu pistu u korist filma koji je režirao Spike Jonze.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu