Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Puljić: Novo povjerenje u rast tržišta

Autor: Poslovni.hr
21. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Iduća godina će u Hrvatskoj u gospodarskom smislu biti sigurno jedna od izazovnijih godina od početka tranzicije. Trendovi s kraja 2009. godine na hrvatskom tržištu nastavit će se i presložiti u prvom polugodištu sljedeće godine, a ovisno o turističkoj sezoni može se očekivati poboljšanje u drugom dijelu godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istina, realna je opasnost ako blago probuđeni Vladin optimizam ne bude imao za posljedicu stvarne poteze, da se trend usporavanja investicijske i krajnje potrošnje nastavi u prvom dijelu godine, što u svakom slučaju predstavlja izazov i za poduzetnike, ali i za kreatore ekonomske politike. Agrokor kao najveća kompanija u regiji i u takvim uvjetima zbog svoje snage i resursa vidi priliku i potencijal za rast koji se temelji na nekoliko osnova: rast će doći kao rezultat snažnih investicija iz prethodnog razdoblja; kao kompanija koju je obilježio izuzetno snažan rast (prosječna godišnja stopa rasta prihoda Agrokora u posljednjih sedam godina iznosila je više od 30%) ima velik unutarnji prostor za daljnju racionalizaciju, smanjenje troškova i podizanje efikasnosti što će rezultirati rastom profita te osnažiti grupu; Agrokor operira na više tržišta koja su u različitim fazama recesije, pa je njegova ovisnost o jednom tržištu bitno manja; Agrokor djeluje na tržištima koja su relativno nezasićena i fragmentirana pa je normalno da on kao najveći akter vodi proces daljnje konsolidacije i koncentracije; Agrokor posjeduje ljudske, tehnološke i što je najvažnije financijske resurse za brzu prilagodbu novonastalim okolnostima; Agrokor posjeduje i dovoljno odgovarajućih kapaciteta za razvoj novih proizvoda i primjenu novih kapaciteta; uspješan izlazak na međunarodno financijsko tržište čime je u kriznim vremenima Agrokor dodatno osnažio svoju financijsku poziciju i stvorio preduvjete za novi ciklus ulaganja. U skladu s tim poslovna politika kompanije za sljedeću godinu bit će, uz oprezno i racionalno ulaganje, maksimalna prilagodba zahtjevima i mogućnostima tržišta kroz daljnje ulaganje u podizanje konkurentnosti i profitabilnosti.

Iduća godina će u Hrvatskoj u gospodarskom smislu biti sigurno jedna od izazovnijih godina od početka tranzicije. Trendovi s kraja 2009. godine na hrvatskom tržištu nastavit će se i presložiti u prvom polugodištu sljedeće godine, a ovisno o turističkoj sezoni može se očekivati poboljšanje u drugom dijelu godine.

Istina, realna je opasnost ako blago probuđeni Vladin optimizam ne bude imao za posljedicu stvarne poteze, da se trend usporavanja investicijske i krajnje potrošnje nastavi u prvom dijelu godine, što u svakom slučaju predstavlja izazov i za poduzetnike, ali i za kreatore ekonomske politike. Agrokor kao najveća kompanija u regiji i u takvim uvjetima zbog svoje snage i resursa vidi priliku i potencijal za rast koji se temelji na nekoliko osnova: rast će doći kao rezultat snažnih investicija iz prethodnog razdoblja; kao kompanija koju je obilježio izuzetno snažan rast (prosječna godišnja stopa rasta prihoda Agrokora u posljednjih sedam godina iznosila je više od 30%) ima velik unutarnji prostor za daljnju racionalizaciju, smanjenje troškova i podizanje efikasnosti što će rezultirati rastom profita te osnažiti grupu; Agrokor operira na više tržišta koja su u različitim fazama recesije, pa je njegova ovisnost o jednom tržištu bitno manja; Agrokor djeluje na tržištima koja su relativno nezasićena i fragmentirana pa je normalno da on kao najveći akter vodi proces daljnje konsolidacije i koncentracije; Agrokor posjeduje ljudske, tehnološke i što je najvažnije financijske resurse za brzu prilagodbu novonastalim okolnostima; Agrokor posjeduje i dovoljno odgovarajućih kapaciteta za razvoj novih proizvoda i primjenu novih kapaciteta; uspješan izlazak na međunarodno financijsko tržište čime je u kriznim vremenima Agrokor dodatno osnažio svoju financijsku poziciju i stvorio preduvjete za novi ciklus ulaganja. U skladu s tim poslovna politika kompanije za sljedeću godinu bit će, uz oprezno i racionalno ulaganje, maksimalna prilagodba zahtjevima i mogućnostima tržišta kroz daljnje ulaganje u podizanje konkurentnosti i profitabilnosti.

Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica za Strategijske poslovne grupe, marketnig i ljudske resurse Agrokora

Autor: Poslovni.hr
21. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close