Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Osiguranja ‘prevedena’ na obični jezik

Autor: Tomislav Pili
05. veljača 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Slaven Dobrić, član Uprave ALLIANZ

Allianz predstavio police s kraćim i jednostavnijim uvjetima.

Allianz osiguranje predstavilo je nove proizvode osiguranja automobila i imovine koji su jednostavniji i razumljiviji potrošačima. Osiguranja automobila i imovine prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza što ih čini bitno razumljivijim.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na ovakav iskorak i približavanje potrošačima Allianz se odlučio potaknut rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na 5000 ispitanika u regiji. Njih 38 posto priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72 posto) ili teški za razumjeti (30 posto). “I praksa i konkretni podaci o ulaganjima u osiguranje pokazuju da ozbiljno zaostajemo za ostatkom Europe. Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti građana”, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave Allianz osiguranja.

Allianz osiguranje predstavilo je nove proizvode osiguranja automobila i imovine koji su jednostavniji i razumljiviji potrošačima. Osiguranja automobila i imovine prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza što ih čini bitno razumljivijim.

Na ovakav iskorak i približavanje potrošačima Allianz se odlučio potaknut rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na 5000 ispitanika u regiji. Njih 38 posto priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72 posto) ili teški za razumjeti (30 posto). “I praksa i konkretni podaci o ulaganjima u osiguranje pokazuju da ozbiljno zaostajemo za ostatkom Europe. Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti građana”, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave Allianz osiguranja.

Autor: Tomislav Pili
05. veljača 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close