Turistički biznis još nije svladao digitalni ključ u hotelsku sobu i direktan buking na stranicama organizatora putovanja, a za samo par godina imat će vrlo slabu konkurentsku prednost ako se ne uključe u metaverse i nabave naočale ne za proširenu, nego dvostruku stvarnost. Digitalnu transformaciju pandemija koronavirusa ubacila je u petu, a fondovi Europske unije uskoro će joj dati i financijsku podršku, zbog čega je ovo jedinstvena prilika, i što prije treba pripremiti projekte za tendere. Zaključili su to sudionici konferencije održane u utorak u organizaciji udruge Pametni turizam, preko domaće EMPL platforme.
Misija udruge Pametni turizam je pomoći hrvatskom turizmu da strateški koristi tehnologije na korist turistima i djelatnicima, ali i da ti tehnološki projekti donose rezultate, a ne da budu svrha sami sebi, kako je istaknula Martina Lucić Čanak, suosnivačica udruge, konzultantica za turizam i komunikacije te suosnivačica startupa Equinox Vision. Ivan Ilijašić, predsjednik udruge i direktor tvrtke Orioly predstavio je rezultate istraživanja koje je njegova tvrtka napravila kroz 6 mjeseci među 600 turističkih agencija u Hrvatskoj. Zaključak je da naše agencije ne zaostaju značajno za onima u drugim europskim zemljama, no to su i dalje vrlo niske razine digitalizacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu