Njuškalo u jednom segmentu konkurira Bookingu i Airbnbu

Autor: Marija Crnjak , 04. kolovoz 2023. u 07:33
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Vodeći domaći oglasnik razvio vlastitu instant buking platformu.

Nakon što su pred nekoliko godina, potaknuti povećanom potražnjom, razvili platformu Turizam, s oglasima za najam smještaja, oglasnik Njuškalo u ovoj sezoni napravio je velik korak naprijed – u partnerstvu s tvrtkom MyRent razvili su vlastitu instant buking platformu koja već sad dnevno prima oko 1000 upita za smještaj. Platforma tehnički nudi sve što i velike rezervacijske platforme poput Bookinga i Airbnba, a usto je konkurentna po cijenama usluge, jer je provizija Njuškala do upola manja od navedenih igrača, doznaje Poslovni dnevnik.

Trenutna rezervacija

“Njuškalo je već nekoliko godina prisutan u turizmu, prvenstveno kroz ‘model na upit’, gdje spajamo goste i iznajmljivače koji se između sebe dogovaraju o terminima i uvjetima turističkog najma. Ono što je novost i na što smo ponosni jest da od svibnja ove godine nudimo određeni broj smještajnih jedinica i na našem ‘instant booking’ modelu, koji omogućava i gostima i našim partnerima trenutnu rezervaciju, sukladno dostupnim terminima i važećim cijenama”, kaže nam iz Njuškala.

Marko Burčul, direktor Turizma, dodaje kako je instant buking model nastao iz potrebe tržišta koje već određeno vrijeme velikim dijelom funkcionira na tom principu, tako da je taj korak bio zapravo vrlo logičan slijed razvoja ponude Turizam platforme Njuškala. “Prvi rezultati su nam snažni te se nadamo iskoristiti snagu Njuškala već i ovu sezonu, te našim gostima omogućiti dobar izbor smještajnih objekata, a našim partnerima iznajmljivačima dodatni promet, i to po vrlo konkurentnim uvjetima provizije od 9,5 posto s uključenim PDV-om”, otkriva Burčul.

Suradnja Njuškala i MyRenta, domaćeg startupa koji pruža usluge digitalne transformacije poduzetnika u turizmu, krenula je na ovom projektu početkom ove godine, gdje je MyRent pružio tehnologiju channel managera svim Njuškalovim korisnicima, te omogućuje direktno povezivanje apartmana i poslovnih sustava s platformom Njuškalo Turizam.

Korisničko iskustvo na Njuškalu nimalo se ne razlikuje od navedenih konkurenata. U ponudi su kuće, vile i apartmani, pretraživanje uključuje filtere, pa se može provjeriti blizina mora, mogu se pretraživati smještajne ponude s bazenom, pogledom, tražiti smještaj koji prima kućne ljubimce. Gostima se pokazuje slobodan smještaj u terminima koje pretražuje, može se pretraživati i po dinamičkoj mapi, uz mogućnost izravne rezervacije.

Konkurentnije cijene

Oglašavanje na Njuškalovom Turizmu je besplatno, a provizija se naplaćuje izravno od gosta, prilikom realizacije i naplate usluge iznajmljivanja, kao i na ostalim platformama za smještaj. Razlika je u visini provizije, jer primjerice osnovna provizija Booking.coma iznosi 15 posto plus PDV, i penje se do 20 posto uz neke dodatne usluge. Stoga iznajmljivači na Njuškalu mogu imati konkurentnije cijene, što je pogotovo važno u ovoj sezoni u kojoj su cijene smještaja dramatično rasle, kao i troškovi poslovanja.

1000 upita

dnevno već bilježi Njuškalo na svojoj novoj platformi

Doduše, i doseg Njuškala zasad je manji od onog koji se može dobiti na Bookingu, iako je oglasnik trojezičan (engleski, slovenski, hrvatski), no to bi se uskoro trebalo promijeniti. Kako doznajemo, uz domaće tržište, Njuškalo Turizam dobro je vidljiv u Sloveniji preko oglasnika Bolha koji također posluje u sastavu austrijske Styrie, a velik broj korisnika sada čine i iseljenici iz Hrvatske, kao i tržišta Češke, Slovačke i Poljske. Na domaćem tržištu smještaj se oglašava i putem bannera na portalima Večernji i 24sata, a ubuduće je u planu i snažan izlazak na sva važna emitivna tržišta Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close