Više od 80 posto prigovora i reklamacija klijenata uzrokovano je tehničkim problemima, a pola od toga tiče se bankomata, kazali su u Zagrebačkoj banci predstavljajući analizu prigovora svojih klijenata povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača.
To je prvi put da jedna domaća banka objavljuje podatke o tome koliko im treba vremena za rješavanje problema. Prema toj analizi, nešto manje od dvije trećine prigovora rješava se u roku od 24 sata, a 77 posto u roku od dva dana. "Ukupan broj prigovora naših klijenata u prošloj se godini smanjio za sedam posto u odnosu na 2011.", izjavila je Gorana Alpeza, direktorica Istraživanja tržišta i upravljanje reklamacijama te marketinga Zabe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu