Air China, kineski nacionalni avioprijevoznik ipak neće ostvariti planiranu dobit od jedne milijarde dolara jer je interesanata za predviđeni IPO, jednostavno, premalo. Sada je taj prijevoznik reducirao svoje planove te planira izdati ukupno 1,6 milijardi dionica A klase po cijeni od 35 centi po dionici u IPO-u koji im predstoji i od kojeg ipak ne odustaju. Međutim, riječ je o znatnom i za 10 milijardi dionica reduciranom IPO-u kojim će ta kompanija, već izlistana na Londonskoj i Hongkonškoj burzi, izići i na šangajsko tržište. Zarada od IPO-a bila je namijenjena prije svega kupnji nove flote uključujući 20 Airbus 330-200s, 15 Boeinga 787s i 10 Boeinga 737-800s. Ostatak novca trebao je biti upotrijebljen u proširenje poslovanja na Beijing Capital International zračnim lukama. Iz Air China nisu komentirali hoće li promjena volumena izlistanih dionica utjecati na predviđene troškove. Kompanija je izjavila kako će 350 milijuna A dionica biti prodano strateškim ulagačima, 469,5 milijuna kupit će institucionalni fondovi, a 819,5 milijuna dionica namijenjeno je burzovnim ulagačima. IPO te kompanije je prije svega viđen kao oživljavanje nekad zatrtog tržišta kojim su vladale državne tvrtke. Međutim, čini se kako ulagači još nemaju povjerenja u IPO-e tvrtki te se paradoksalna situacija gdje se dionice tvrtki izlistanih na burzi ne kupuju – nastavlja. Danas započinje ponuda dionica individualnim ulagačima, no većina je uvjerenja kako je cijena prenapuhana osobito ako se uzme u obzir rast cijene goriva u avionskoj industriji. Fondovi također nisu oduševljeni dionicama avioprijevoznika pa se one rijetko i nađu u njihovoj ponudi, što je također popriličan udarac na industriju.
Air China, kineski nacionalni avioprijevoznik ipak neće ostvariti planiranu dobit od jedne milijarde dolara jer je interesanata za predviđeni IPO, jednostavno, premalo. Sada je taj prijevoznik reducirao svoje planove te planira izdati ukupno 1,6 milijardi dionica A klase po cijeni od 35 centi po dionici u IPO-u koji im predstoji i od kojeg ipak ne odustaju. Međutim, riječ je o znatnom i za 10 milijardi dionica reduciranom IPO-u kojim će ta kompanija, već izlistana na Londonskoj i Hongkonškoj burzi, izići i na šangajsko tržište. Zarada od IPO-a bila je namijenjena prije svega kupnji nove flote uključujući 20 Airbus 330-200s, 15 Boeinga 787s i 10 Boeinga 737-800s. Ostatak novca trebao je biti upotrijebljen u proširenje poslovanja na Beijing Capital International zračnim lukama. Iz Air China nisu komentirali hoće li promjena volumena izlistanih dionica utjecati na predviđene troškove. Kompanija je izjavila kako će 350 milijuna A dionica biti prodano strateškim ulagačima, 469,5 milijuna kupit će institucionalni fondovi, a 819,5 milijuna dionica namijenjeno je burzovnim ulagačima. IPO te kompanije je prije svega viđen kao oživljavanje nekad zatrtog tržišta kojim su vladale državne tvrtke. Međutim, čini se kako ulagači još nemaju povjerenja u IPO-e tvrtki te se paradoksalna situacija gdje se dionice tvrtki izlistanih na burzi ne kupuju – nastavlja. Danas započinje ponuda dionica individualnim ulagačima, no većina je uvjerenja kako je cijena prenapuhana osobito ako se uzme u obzir rast cijene goriva u avionskoj industriji. Fondovi također nisu oduševljeni dionicama avioprijevoznika pa se one rijetko i nađu u njihovoj ponudi, što je također popriličan udarac na industriju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu