Nisam želio biti grobar hrvatskog osiguranja i zbog toga sam se još ljetos distancirao od projekta koji se zove novi Zakon o obveznim osiguranjima u prometu, tvrdi suvlasnik koncerna Agram Dubravko Grgić.
Imao je, naglašava, dobru namjeru, htio je da hrvatska industrija osiguranja počne poslovati prema modelu koji imaju uređena tržišta poput njemačkog, stoga su se i njegovi suradnici i on uključili u izradu novog zakona te u suradnji s Institutom za osiguranje predložili ga Ministarstvu financija. Nekoliko je godina, iznosi, proučavao modele zakona koji se primjenjuju na pojedinim tržištima u europskim okvirima. Međutim, Ministarstvo financija je u javnu raspravu neočekivano poslalo prijedlog u koji su ugrađena rješenja iza kojih Agram ne može stati, što je i presudilo odluci da se povuku. Činjenica da dva suca, iako rade unutar istog suda, ističe Grgić, za iste posljedice presuđuju odštete koje se potpuno razlikuju potvrđuje da su našem mediteranskom mentalitetu nužne tablice s bodovima i vrijednost boda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://forum.nase-sidro.com/index.php?topic=1428.0
Uključite se u raspravu