Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Diners Club Adriatic u tromjesečju ostvario rast dobiti od 38 posto

Autor: Antonela Zečević
20. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

S neto dobiti od 50,2 milijuna kuna 2007. bila je rekordna godina za ovu kartičarsku kuću

S rastom od 38 posto bruto dobiti u prvom tromjesečju poslovne 2008. pohvalio se Diners Club Adriatic što znači da se sa 17,7 milijuna kuna koliko je iznosila dobit u istom razdoblju u prošloj godini popela na 24,3 milijuna kuna. Financijski rezultati pokazuju da je neto dobit u istom razdoblju iznosila 18,8 milijuna kuna što je čak 39 posto više nego u istom razdoblju 2007. godine. “Za takav rast su zaslužne prodajne aktivnosti koje uključuju nove proizvode kao što je Potrošački zajam i Medo Štedo kartica, zatim proces optimizacije troškova kao i usvajanje standarda poslovanja novog vlasnika Erste banke na način da je promjena vlasničke strukture donijela dodatan sinergijski potencijal za rast”, izjavio je Danijel Idžaković član Uprave Diners Club Adriatica i dodao da će se rezultati od IPO dionica T-HT-a vidjeti do kraja godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prodaja Erste banci
Naime, 2007. Diners Club Adriatic je prodan Erste banci iz Beča, a prodaja se odrazila na uvođenje novih procedura rizika, promjenu vizualnog identiteta, ali i otvaranje novih kanala akvizicije kartica kroz 116 poslovnica Erste banke. Također se Idžaković za Poslovni dnevnik osvrnuo na svoju izjavu da se znatniji prihodi s drugih teritorija na kojima Diners ima prava, a to su Slovenija, BiH, Bugarska, Mađarska i Rumunjska, očekuju u sljedećih pet godina. Za Poslovni dnevnik objasnio je kako se u srednjem roku na tim područjima očekuje porast prihoda od 30 posto, ali da ne postoje još neke konkretne projekcije s obzirom na to da pred Dinersom stoji usvajanje različitih planova s obzirom na specifičnosti svakog pojedinog tržišta. Što se tiče poslovnih rezultata na godišnjoj razini, Diners Club Adriatic je u 2007. zabilježio porast neto dobiti od nevjerojatnih 49 posto, a to znači da je 50,2 milijuna kuna neto dobiti skočilo na 74,5 milijuna kuna. Zadnjeg dana 2007. aktiva je iznosila 2,74 milijarde kuna, a to je 125 posto više u odnosu na godinu dana prije kada je njezin iznos bio 1,22 milijarde kuna. Kao pokazatelje poslovanja iznijeli su i podatak da je prinos na aktivu (ROA) u 2007. bio 2,7 posto u odnosu na 4,1 posto koliko je iznosio godinu dana prije.

S rastom od 38 posto bruto dobiti u prvom tromjesečju poslovne 2008. pohvalio se Diners Club Adriatic što znači da se sa 17,7 milijuna kuna koliko je iznosila dobit u istom razdoblju u prošloj godini popela na 24,3 milijuna kuna. Financijski rezultati pokazuju da je neto dobit u istom razdoblju iznosila 18,8 milijuna kuna što je čak 39 posto više nego u istom razdoblju 2007. godine. “Za takav rast su zaslužne prodajne aktivnosti koje uključuju nove proizvode kao što je Potrošački zajam i Medo Štedo kartica, zatim proces optimizacije troškova kao i usvajanje standarda poslovanja novog vlasnika Erste banke na način da je promjena vlasničke strukture donijela dodatan sinergijski potencijal za rast”, izjavio je Danijel Idžaković član Uprave Diners Club Adriatica i dodao da će se rezultati od IPO dionica T-HT-a vidjeti do kraja godine.

Prodaja Erste banci
Naime, 2007. Diners Club Adriatic je prodan Erste banci iz Beča, a prodaja se odrazila na uvođenje novih procedura rizika, promjenu vizualnog identiteta, ali i otvaranje novih kanala akvizicije kartica kroz 116 poslovnica Erste banke. Također se Idžaković za Poslovni dnevnik osvrnuo na svoju izjavu da se znatniji prihodi s drugih teritorija na kojima Diners ima prava, a to su Slovenija, BiH, Bugarska, Mađarska i Rumunjska, očekuju u sljedećih pet godina. Za Poslovni dnevnik objasnio je kako se u srednjem roku na tim područjima očekuje porast prihoda od 30 posto, ali da ne postoje još neke konkretne projekcije s obzirom na to da pred Dinersom stoji usvajanje različitih planova s obzirom na specifičnosti svakog pojedinog tržišta. Što se tiče poslovnih rezultata na godišnjoj razini, Diners Club Adriatic je u 2007. zabilježio porast neto dobiti od nevjerojatnih 49 posto, a to znači da je 50,2 milijuna kuna neto dobiti skočilo na 74,5 milijuna kuna. Zadnjeg dana 2007. aktiva je iznosila 2,74 milijarde kuna, a to je 125 posto više u odnosu na godinu dana prije kada je njezin iznos bio 1,22 milijarde kuna. Kao pokazatelje poslovanja iznijeli su i podatak da je prinos na aktivu (ROA) u 2007. bio 2,7 posto u odnosu na 4,1 posto koliko je iznosio godinu dana prije.

Povrat na kapital
Povrat od kapitala (ROE) se sa 21,3 posto u 2007. popeo na 24,1 posto, dok je omjer prihoda i troškova upisao 60,2 posto, a što je više od deset posto manje nego u 2006. kada je iznosio 71,8 posto. U kartičarskoj kompaniji kažu da je njihovo poslovanje u proteklih godinu dana obilježio i trend stalnog povećanja izdanih kartica kao i prodajnih mjesta. Tako 85.000 prodajnih mjesta prihvaća Diners kartice, a to znači da se brojka povećala za deset posto u odnosu na 2006. godinu. Do početka 2007. Diners je izdao 443.000 kartica, a poslije su toj brojci pridodali 66.000 što predstavlja 90-postotni rast u odnosu na 2006.

Diners drži 25 posto hrvatskog tržišta

Članovi Uprave kažu da Diners ima 25 posto kartičarskog tržišta u Hrvatskoj čime su također dosegnuli svoj cilj. “Zadovoljan sam poslovnim rezultatima Diners Cluba Adriatic jer pokazuju nastavak uzlaznog trenda i daljnje jačanje pozicije”, izjavio je Željko Menalo, predsjednik Uprave i dodao da će se poslovanje nastaviti unapređivati novim proizvodima i uslugama kako bi se održao konkurentski pristup te kompetitivni trendovi rasta. Kako bi uspjeli u svom naumu, u tekućoj godini razvijen je i novi program nagrađivanja “Dinersirano za vas”. Radonić je objasnila kako je to program u kojem se potrošene kune na Diners kartici preračunavaju u bodove koje članovi mogu zamijeniti za različite nagrade kao što su popusti.




Autor: Antonela Zečević
20. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close