Digitalna transformacija Addiko banke dosegla je svojevrsni vrhunac nedavnim predstavljanjem virtualne poslovnice u kojoj klijent može otvoriti račun ili zatražiti gotovinski kredit. U kojem će se smjeru nastaviti digitalizacija bankarskog poslovanja, ali i kako će utjecati nedvna preporuka Hrvatske narodne banke (HNB) za strože uvjete odobravanja gotovinskih kredita govori predsjednik Uprave Mario Žižek.
Što za Addiko znači digitalna transformacija poslovanja banaka i u kojem će smjeru ići u narednih nekoliko godina?
Ništa od uspjeha Addiko banke tijekom proteklih godina ne bi bilo moguće, a da digitalna strategija nije sastavnim djelom naše poslovne strategije i da svake godine ne predstavljamo nešto totalno novo i pomičemo granice bankarstva. U današnjem poslovnom okruženju, koje je brže i konkurentnije nego ikad prije razvoj je moguć samo kroz digitalizaciju i digitalnu transformaciju na način da korisnici od toga imaju opipljive koristi. Danas kad govorimo o razvoju, mi automatski razmišljamo o primjeni modernih tehnologija. Digitalizacija jest razvoj, a digitalna transformacija je evolucija i stvaranje inteligentnije i inovativnije organizacije. Addiko banka je prva u Hrvatskoj, još 2016. godine, uvela mogućnost dobivanja kredita samo temeljem osobne iskaznice i to uz odobrenje u roku od 30 minuta. Kad smo krenuli s ovim, konkurencija je mislila da to nije moguće, a onda su nas počeli kopirati. Prvi smo 2017. s Addiko Chat Bankingom predstavili jedinstveno plaćanje putem Vibera, i to kao prva komercijalna banka ne samo u Hrvatskoj, nego u Jugoistočnoj Europi i jedna od prvih u svijetu. Lani smo otvorili visoko-digitaliziranu Express poslovnicu, prvu takve vrste u Hrvatskoj, a prije par dana smo predstavili jedinstvenu Addiko Virtualnu poslovnicu – prvu u potpunosti digitalnu poslovnicu u Hrvatskoj koja omogućava klijentima svih banaka u potpunosti digitalan kreditni proces, od zahtjeva do odobrenja, bez potrebe za odlaskom u poslovnicu te online proces otvorenja tekućeg računa. Koliko je Virtualna poslovnica pogođena i dobro prihvaćena dovoljno govori podatak da smo već mali odobrenja kredita, a u prvih par dana posjetilo ju je više od 20.000 jedinstvenih korisnika.Također, blisko surađujemo i s fintech-ovima, koje neki u financijskoj industriji doživljavaju kao prijetnju, ali mi ih vidimo kao partnera koji nam omogućava da unaprijedimo uslugu i kreiramo dodatnu vrijednost našim klijentima. Jedan od najvećih poslovnih izazova u budućnosti za sve industrije bit će digitalno korisničko iskustvo, jer današnji potrošači u svim interakcijama s bankom traže modernu, praktičnu, intuitivnu i učinkovitu digitalnu uslugu. Upravo to je princip na kojem će se Addiko banka nastaviti razvijati u narednim godinama. U zadnjih par godina smo jako puno toga postigli, a najbolje od nas tek slijedi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu