Tržište osiguranja u laganom je minusu u usporedbi s prošlom godinom: ukupna zaračunata bruto premija na kraju listopada dosegnula je 8,83 milijarde kuna. Slabije ostvarenje nego u istom mjesecu lanjske godine iznosi 112,7 milijuna kuna, odnosno 1,26 posto. U okolnostima pandemije koja je zadnjih osam mjeseci znatno prigušila realnu gospodarsku aktivnost, ali i što je jednako važno, očekivanja poduzetnika o razvoju situacije u narednim mjesecima, rezultati osiguravatelja čine se boljim od pesimističnih prognoza. Izgledno je da su na to utjecale mjere pomoći gospodarstvu i održanju zaposlenosti, no ostaje otvoreno s kolikim će se vremenskim pomakom neizvjesnost, gubitak poslova i rast nezaposlenosti (unatoč najnovijim najavama o pronalasku učinkovitog cjepiva) preliti na industriju osiguranja.
Kao i proteklih mjeseci, tržište ide po dva predvidiva kolosijeka; neživotna osiguranja su u porastu, a životni segment tvrdoglavo nosi predznak minusa. Iz lepeze neživotnih osiguranja do kraja listopada društva su naplatila 6,65 milijardi kuna bruto premije, gotovo 285 milijuna kuna više nego prije godinu dana. U životnim osiguranjima premija se popela do 2,18 milijardi kuna pa je podbačaj na godišnjoj razini približio granici od 400 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu