Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Allianz u Hrvatskoj prvi u životnim osiguranjima

Autor: Božica Babić
18. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB U prvom kvartalu 2008. Allianz osiguranje ugovorilo je premiju od gotovo 288 milijuna kuna, što je 10,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. U životnim osiguranjima rast je iznosio četiri posto, sa 91,7 milijuna na više od 95 milijuna kuna. Time je društvo, navode, učvrstilo prvu poziciju u životnim osiguranjima, dok je ostatak tržišta u tom segmentu pao 3,8 posto te zadržao drugu poziciju na ukupnom hrvatskom tržištu osiguranja. Neživotna osiguranja dala su premiju od 192 milijuna kuna, što je u odnosu na 168 milijuna kuna ostvarenih u istom razdoblju lani rast od 14,7 posto, odnosno brže od prosječnog rasta tržišta. Najbrži rast u okviru tog segmenta osiguranja zabilježen je u okviru obvezne automobilske odgovornosti gdje je premija porasla sa 42 na 55 milijuna kuna, odnosno 31,4 posto. Pokrenut je Allianz Direct – web stranica gdje korisnici mogu produžiti ili kupiti police osiguranja internetom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB U prvom kvartalu 2008. Allianz osiguranje ugovorilo je premiju od gotovo 288 milijuna kuna, što je 10,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. U životnim osiguranjima rast je iznosio četiri posto, sa 91,7 milijuna na više od 95 milijuna kuna. Time je društvo, navode, učvrstilo prvu poziciju u životnim osiguranjima, dok je ostatak tržišta u tom segmentu pao 3,8 posto te zadržao drugu poziciju na ukupnom hrvatskom tržištu osiguranja. Neživotna osiguranja dala su premiju od 192 milijuna kuna, što je u odnosu na 168 milijuna kuna ostvarenih u istom razdoblju lani rast od 14,7 posto, odnosno brže od prosječnog rasta tržišta. Najbrži rast u okviru tog segmenta osiguranja zabilježen je u okviru obvezne automobilske odgovornosti gdje je premija porasla sa 42 na 55 milijuna kuna, odnosno 31,4 posto. Pokrenut je Allianz Direct – web stranica gdje korisnici mogu produžiti ili kupiti police osiguranja internetom.

Autor: Božica Babić
18. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close