Neki smatraju da se kao poduzetnik rodiš. Možda je to istina, ali to svakako postaneš kada dobiješ ‘‘pravu“ ideju.
Za neke je to u ranom djetinjstvu kada im dječja strast preraste u posao, a neki drugi poduzetničku žilicu osjete na nekom ustaljenom poslu na kojem žele promjenu, a njihovi nadređeni nemaju osjećaj za prijedloge, treći su pak uzgojeni za posao…Kada donesemo odluku da ćemo ideju koja je u nama probudila strast za poduzetništvom promijeniti u naš izvor primanja, ta ideja se prvo počne razvijati u našim umovima. U mislima izgradimo cijeli poduzetnički svijet, sve do detalja planiramo svoj produkt… ukratko, sve što treba poduzetnička ideja je da zaživi. Preuzme nas nevidljiva snaga, a da toga nismo ni svjesni i tu poslovnu ideju počnemo živjeti u svakodnevnom životu, još prije nego smo je dali na papir i provjerili može li uopće preživjeti na tržištu. Vjerujemo da imamo najbolji produkt i pod svaku cijenu želimo da zaživi. Zasigurno ste već čuli: „Ni sam ne znam kako da vam kažem!“; „To je toliko komplicirano da samo ja razumijem!“; „To nikome ne mogu reći jer me nitko ne razumije!“; „Nitko ne zna raditi kao ja!“; „Mislim da bih trebao dvojnika da posao bude kvalitetno obavljen!“… i još tisuću sličnih rečenica. Kada se ideja razvija u našim glavama, to je 24-satno zaposlenje, sedam dana u tjednu. U tome uživamo i tome posvećujemo svu pozornost. Svi „problemi“ koje bismo morali usput rješavati, jednostavno odgurnemo i zaboravimo na njih. Za neko vrijeme ne vidimo ništa drugo osim još”našu poduzetničku ideju“. Sve ćemo učiniti da bismo postigli cilj koji smo postavili. U tom trenutku postanemo poduzetnici drukčiji od drugih. Možemo reći kao da malo pobjegnemo iz realnosti. Poduzetnik zaboravi da je samo čovjek. Odjednom se nađemo u nekom svom svijetu, neki bi rekli da gubimo dodir s realnošću. Puno puta zaboravimo na troškove koji nastaju odnosno imamo veće troškove od primanja. Naravno, u ideju i u razvoj poduzeća moramo investirati zato nam se brzo može dogoditi da se previše zadužimo. Puno puta zaboravimo na svoje bližnje. Prvo na osobne partnere i onda još i na djecu, a prijatelja nema pored nas već dugo. Naša obitelj odjednom postane naš alat za proizvodnju ideja. Naš jedini svijet je naš poduzetnički svijet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu