Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zeleni proizvodi Philipsu nose čak 45% prhoda

Autor: Andreja Šantek
26. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda"

Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje “zelenih proizvoda”.

Zeleni proizvodi zaradili su tvrtki Philips ukupno 11,3 milijarde eura u 2012. godini, čime su ostvarili 45 posto ukupnih prihoda prodaje te značajan pomak u pogledu održivog razvoja kompanije zadanog u strategiji EcoVision do 2015. godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda" s čak 36 posto te proširila svoj proizvodni program sa 16 novih inovacija s ciljem poboljšanja liječenja pacijenata i dostupnosti zdravstvene skrbi uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Investicije u odjelu zdravstvenih proizvoda i opreme idu u smjeru opremanja "zelenih bolnica" i smanjenog utjecaja zdravstvenih ustanova na okoliš. Ovu predanost Philipsa prepoznao je i COCIR koji je odabrao Philipsov uređaj za magnetsku rezonancu kao predvodnika industrije za energetski učinkoviti MRI koji ima 22 posot nižu prosječnu potrošnju energije. U 2012. Philips je uložio 569 milijuna u zelene inovacije, kako bi do 2015. poboljšao život za 2 milijarde ljudi u svijetu. Philipsov odjel rasvjete predvodio je investicije s više od 325 milijuna eura uloženih u inovacije usmjerene prema LED revoluciji čiji je cilj znatno smanjiti emisije ugljičnog dioksida prelaskom na energetski učinkovitu rasvjetu.

Zeleni proizvodi zaradili su tvrtki Philips ukupno 11,3 milijarde eura u 2012. godini, čime su ostvarili 45 posto ukupnih prihoda prodaje te značajan pomak u pogledu održivog razvoja kompanije zadanog u strategiji EcoVision do 2015. godine.

Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda" s čak 36 posto te proširila svoj proizvodni program sa 16 novih inovacija s ciljem poboljšanja liječenja pacijenata i dostupnosti zdravstvene skrbi uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Investicije u odjelu zdravstvenih proizvoda i opreme idu u smjeru opremanja "zelenih bolnica" i smanjenog utjecaja zdravstvenih ustanova na okoliš. Ovu predanost Philipsa prepoznao je i COCIR koji je odabrao Philipsov uređaj za magnetsku rezonancu kao predvodnika industrije za energetski učinkoviti MRI koji ima 22 posot nižu prosječnu potrošnju energije. U 2012. Philips je uložio 569 milijuna u zelene inovacije, kako bi do 2015. poboljšao život za 2 milijarde ljudi u svijetu. Philipsov odjel rasvjete predvodio je investicije s više od 325 milijuna eura uloženih u inovacije usmjerene prema LED revoluciji čiji je cilj znatno smanjiti emisije ugljičnog dioksida prelaskom na energetski učinkovitu rasvjetu.

Autor: Andreja Šantek
26. veljača 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close